سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

 

رنگ ترافیکی دو جزئی

به رنگ هایی که در جاده ها، پارکینگ ها و فرودگاه ها برای ایجاد هشدار و راهنمایی رانندگان و عابران پیاده به کار می‌روند رنگ ترافیکی می گویند. قیمت رنگ ترافیکی با توجه به نوع آن متفاوت است. خرید رنگ های ترافیکی به صورت اینترنتی امکان پذیر است. فروشگاه ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع رنگ ترافیکی با کیفیت بالا می باشد. این فروشگاه فروش رنگ ترافیکی را به صورت اینترنتی عرضه می کند. با توجه به عبور تعداد زیادی ماشین در لحظه از روی این رنگ ها، رنگ ترافیکی باید در مقابل سایش مقاوم بوده و در شرایط جوی مختلف استحکام خود را حفظ کند.

رنگ ترافیکی دو جزئی از دو جزء متفاوت تشکیل شده است. زمانی که این دو جزء با هم مخلوط شوند، خاصیت خود را نشان می‌دهند. برای مخلوط کردن ابتدا باید جزء اول به خوبی هم زده شود، سپس جزء دوم به آن اضافه شود و این بار دو جزء در کنار هم مخلوط شوند. پس از هم زدن زمانی که مخلوط به صورت یک نواخت در آمد زمان رنگ آمیزی فرا می رسد  .

از رنگ ترافیکی دو جزئی سرد در هشدار پارکینگ، خطوط عابر پیاده، خطوط داخل شهری، محل های پرتردد داخل شهر، تابلوهای ترافیکی، جاده های کوهستانی، اتوبان ها و بزرگراه ها، خطوط محوری خیابان ها و فرودگاه ها می توان استفاده کرد. رنگ ترافیکی دو جزئی سفید و مسی جزء رنگ های اکریلیک شناخته می شود. رنگ های ترافیکی دو جزئی پس از مخلوط شدن با یک واکنش گرما دهنده سفت و خشک می گردند. جرم و کثیفی را در روی خود نگه نمی دارد .

رنگهای ترافیکی دو جزئی ظرف مدت 10 تا 15 دقیقه به صورت سطحی خشک می شوند. خشک شوندگی کامل این نوع از رنگ ها حداکثر 30 دقیقه طول می کشد. استفاده از رنگ دو جزئی ترافیکی در محل هایی که پر تردد هستند، توصیه می شود چرا که سریعا خشک می شوند و باعث اختلال در تردد خودرو ها نمی شوند.

این رنگ ها چسبندگی بسیار خوبی روی بتن و آسفالت دارند. اگر به دنبال رنگی هستید که در اثر فشار زیاد وسایل نقلیه کنده نشود بهتر است از انواع رنگ ترافیکی دو جزئی که توسط تجهیز ترافیک ایران به فروش می رسد، خریداری کنید و در پارکینگ خود استفاده نمایید. در زمان خط کشی پارکینگ خودرو با رنگ ترافیکی دو جزئی سفید باید توجه داشته باشید که سطح کار رطوبت نداشته باشد. نحوه خط کشی پارکینگ ساختمان بارنگ ترافیکی دو جزئی زرد به این صورت است که جزء اول به خوبی هم زده شود و سپس جزء دوم به آن اضافه شود و دوباره به صورت کامل هم زده شود. قیمت رنگ ترافیکی زرد وابسته به شفافیت آن متغیر است.

این رنگ نسبت به سایش استحکام بالایی دارد و برای هشدار پارکینگ، رنگ ستون پارکینگ و رنگ آمیزی کف پارکینگ مناسب می‌باشد. مقاومت زیاد این رنگ در مقابل سایش موجب شده انتخاب مناسبی برای استفاده در خطوط داخل شهری و خطوط عابر پیاده باشد.

رنگ ترافیکی سه جزئی

رنگ ترافیکی سه جزئی زرد جزء رنگ های پارکینگ با مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالا بوده و پیوند محکمی با سطح آسفالت برقرار می کند. خط کشی پارکینگ آپارتمان با رنگ ترافیکی سه جزئی سفید و مسی برای شما سطح رنگی با دوام بالا ایجاد می کند. رنگ ترافیکی سه جزئی جهت استفاده در رنگ کف پارکینگ، خط کشی پارکینگ، بزرگراه ها، اتوبان ها و محل های با تردد زیاد و شماره گذاری روی سطوح بتنی و آسفالتی مناسب می‌باشد و در شرایط جوی مختلف ویژگی های خود را حفظ می کند.

برای استفاده از رنگ ترافیکی سه جزئی زرد در مرحله اول جزء A را خوب به هم بزنید، مقدار مشخص شده جزء B را اضافه کنید مخلوط را کاملا به هم بزنید و جزء C که وظیفه سفت کنندگی دارد را در مرحله آخر اضافه کنید و آنقدر مخلوط سه جزئی را به هم بزنید تا رنگ یکنواخت شود. دقت داشته باشید که بعد از مخلوط کردن جزء B تا 2 ساعت و پس از افزودن جزء C تا 5 دقیقه باید رنگ آمیزی صورت بگیرد.

رنگ گرم ترافیکی

رنگ ترافیکی گرم برای استفاده در رنگ پارکینگ ها نیازمند مذاب شدن است، برای این کار باید رنگ ترافیکی سفید را به دمایی که روی بسته بندی آن ذکر شده برسانید، تا حالت مذاب به خود بگیرد. در مرحله بعد آن را به ماشین رنگ کاری انتقال دهید. برای خط کشی پارکینگ با استفاده از رنگ های ترافیکی گرم باید محل مورد رنگ کاری را از وجود هر گونه چربی، گرد و غبار و هر آلودگی دیگری تمیز کنید.

تینر ترافیکی

تینر ترافیکی به منظور رقیق کردن رنگ ترافیک تک جزئی به کار می رود. در زمانه استفاده از رنگ هایی که با استفاده از تینر به کار می روند، مانند رنگ سفید ترافیک، باید از عینک و ماسک استفاده کنید تا تینر بخار شده آسیبی به شما نرساند.

خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ ساختمان نیاز به افراد با تجربه ای دارد که با ویژگی رنگ های مختلف آشنایی کامل داشته باشند و بتوانند از این رنگ ها در خط کشی پارکینگ منزل شما به درستی استفاده کنند. استخدام افراد با تجربه می‌تواند قیمت خط کشی پارکینگ و هزینه صرف شده برای آن را کاهش دهد. قیمت خط کشی ترافیکی به متغیرهای زیادی چون نوع رنگ های پارکینگی مورد استفاده، تجربه فرد رنگ کار، حجم فضای رنگ کاری شده وابسته است. برای مثال قیمت خط کشی زمین فوتبال با توجه به سطح وسیع آن بیشتر خواهد بود.

خرید رنگ ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و از قیمت رنگ ترافیکی مطلع شوید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا