سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

تجهیز جاده ها و مسیرها با بهترین محصولات ترافیکی بسیار مهم است تا جان و امنیت رانندگان حفظ شود. استوانه ترافیکی یا سیلندر ایمنی و کله قندی ایمنی دو محصول مهم برای مشخص کردن محدوده جاده و هدایت رانندگان در مسیر است که می توان از آنها برای ایجاد محدودیت های موقت استفاده کرد. قیمت استوانه ترافیکی با توجه به جنس آن متفاوت است. خرید استوانه ترافیکی را می توانید از طریق فروشگاههای معتبر انجام دهید. تعداد فروشگاه هایی که فروش استوانه ترافیکی را با قیمت مناسب ارائه می دهند بسیار کم است. استفاده از این تجهیزات ترافیکی در حاشیه جاده ها موجب توجه بهتر رانندگان و کاهش ریسک و خطر حادثه می شود.

باتوم های استوانه ترافیکی

برای عدم انحراف رانندگان و مشخص شدن محدوده جاده از استوانه های ایمنی باتومی استفاده می شود. این استوانه ها از ارتفاع مناسبی برخوردار بوده و دارای نوارهای شبرنگی هستند و موجب بالاتر رفتن دید رانندگان در نور کم می شوند. مواد به کار رفته در استوانه ترافیکی کاملا انعطاف پذیر بوده و در برابر سرما و گرما و تابش خورشید مقاوم است.

استوانه به ویژه در جاده های دو طرفه برای مشخص کردن مسیر رفت و برگشت یا در محل های دور برگردان به کار می رود. با این حال کاربرد استوانه به جاده های بین شهری محدود نشده و در داخل شهر هم از این محصولات در پارکینگ ها و خیابان ها برای جلوگیری از پارک و مشخص کردن مسیر و محدوده خطر استفاده می شود.

مخروط های ایمنی

دسته دیگری از محصولات ترافیکی، کله قندی ها یا مخروط های ایمنی است. از کله قندی ها عمدتا برای هشدار به رانندگان، جدا کردن مسیر و مشخص کردن یک منطقه خاص استفاده می شود. مخروط های ایمنی سبک بوده و به راحتی جا به جا می شوند، به همین دلیل می توان از آنها در آرایش ها و چینش های مختلف برای اخطار و به عنوان مانع استفاده کرد.

تفاوت سیلندر ایمنی و کله قندی ترافیکی در چیست؟

اولین تفاوت استوانه های ایمنی و کله قندی ها در شکل و ظاهر آنهاست. همان طور که نام این دو نشان می دهد سیلندرهای ایمنی به شکل استوانه ای کشیده و ایستاده به رنگ های روشن هستند که در آنها نوارهای شبرنگی تعبیه شده، اما کله قندی ها معمولا به شکل مخروط ساخته می شوند و از ارتفاع کمتری برخوردار هستند.

تفاوت اصلی کله قندی و سیلندر ایمنی در قابلیت جا به جایی است. معمولا استوانه ها در زمین پیچ شده و در یک نقطه مستقر می شوند اما کله قندی ها را می توان به صورت های مختلف بر روی زمین قرار داد و به آسانی جمع کرد و به محل دیگری انتقال داد. از این نظر استوانه را بیشتر در حاشیه خیابان ها و جاده ها به کار می برند که دائما مورد استفاده خواهند بود و مخروط را در مواردی که لازم باشد به طور موقت محدوده محل یا منطقه ای مشخص شود. همچنین، چون استوانه ها بلندتر بوده بیشتر به چشم سرنشینان خودرو آمده و از این نظر بهتر قابل رویت خواهند بود.

جنس استوانه و مخروط ترافیکی

استوانه و مخروط ایمنی هر دو در دسته تجهیزات ترافیکی پلاستیکی و لاستیکی قرار می گیرند. این جنس از مواد باعث دوام مناسب در برابر شرایط جوی و ضربه پذیری این محصولات شده است. معمولا پلیمر لاستیکی به کار رفته در استوانه و مخروط از نوع آنتی اکسیدانت و آنتی یو‌-وی در نظر گرفته می شود تا در برابر فرسایش و اشعه خورشید مقاوم باشد.

خرید تجهیزات ترافیکی

فروشگاه ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده مخروط ترافیکی و استوانه ایمنی محصولات خود را به صورت تک و عمده خدمت مشتریان گرامی عرضه می دارد  ، این فروشگاه برای رفاه حال مشتریان محترم امکان خرید کله قندی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از از طریق سایت و به صورت مستقیم برای مشتریان خود فراهم نموده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا