سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

تقسیم‌بندی آینه‌های محدب ترافیکی از لحاظ شکل بدنه

خرید آینه محدب پارکینگی و نصب آن در نقاط کور پارکینگ، جاده و خیابان ها از الزامات به حساب می آید. باید دقت داشته باشید که آینه مناسب برای محیط را خریداری نموده و در مکان مناسب نصب نمایید. حالا تقسیم بندی آینه های محدب را از نظر شکل ظاهری بررسی کنیم.

آینه‌های محدب بدون فریم

اصولاً در مکان‌های سرپوشیده همچون پارکینگ‌، انبار و سوپرمارکت‌های بزرگ از آینه‌های محدب بدون فریم (ابرو) استفاده می‌شود  .

آینه‌های محدب فریم‌دار

در فضاهای باز مانند جاده‌ها و خیابان‌ها از آینه‌های محدب فریم‌دار استفاده می‌شود، وجود فریم از برخورد قطرات باران و نور مستقیم خورشید به آینه جلوگیری می‌کند، و از این طریق با افزایش محدوده دید رانندگان باعث کاهش احتمال تصادفات و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها می‌شود. آینه‌ محدب فریم‌دار، به‌واسطه وجود فریم از برخورد قطرات باران و برف به آینه جلوگیری می‌کند. آینه محدب فریم‌دار مناسب نصب در کلیه فضاهای باز می‌باشد.

آینه‌ی محدب شیشه‌ای

استفاده از این نوع آینه‌ها به دلیل اینکه در مجاورت رطوبت ممکن است لک شوند، و همچنین به لحاظ مقاومت پایین‌شان نسبت به تغییرات دما، در مکان‌های سرپوشیده از جمله؛ پارکینگ‌ها، فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها و به‌طور کلی مکان‌هایی که نیاز به دید بالایی دارند، متداول‌تر است. یک لایه لاستیکی مقاوم، جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در اطراف آینه‌ی محدب شیشه‌ای تعبیه شده است.

آینه‌ی محدب پلی‌کربنات

این نوع آینه‌ها به لحاظ مقاومت بسیار بالایی که دارند، هم در مکان‌های سرپوشیده، و هم در جاده‌‌های بین شهری، تونل‌ها، خیابان‌های درون شهری و سر پیچ جاده‌ها استفاده می‌شوند، لذا به‌واسطه دید وسیعی که برای رانندگان، در نقاط کور، و یا پیچ‌های تند جاده‌ها فراهم می‌کنند، به کاهش تصادفات و حوادث کمک شایانی خواهند کرد.

آینه‌ی محدب استیل

این  نوع از آینه‌ها، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که علاوه بر ارائه بهترین جلوه دید به راننده، در فضای باز نیز، دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و شرایط مختلف آب و هوایی هستند، از این جهت در صورت برخورد خودروهای معمولی و یا سنگین، امکان شکستن و ضربه خوردن به آن‌ها کمتر از انواع دیگر است. آینه‌های محدب استیل، با قطرهای 60 و 80 سانتیمتر، در کلیه فضاهایی با دید پایین (فضاهای بسته و یا باز) قابل نصب می‌باشد.

آینه‌‌ی محدب اکریلیک

این نوع آینه‌ی محدب نیز نشکن بوده و از انواع مقاوم به‌شمار می‌رود و بیشتر در انبارها و پارکینگ‌هایی که نقاط کور بسیاری دارند به‌کار می‌آید. نصب این آینه در انبار به لیفتراک‌هایی که در لاین‌های باریک در حال حرکت هستند این امکان را می‌دهد که با دید وسیع‌تری در داخل انبار حرکت نمایند. این آینه‌ها ضد بخار بوده، و کیفیت و دوام بالاتری نسبت به آینه‌های شیشه‌ای دارند.

خرید آینه محدب ترافیکی و پارکینگ

اگر قصد نصب آینه محدب ترافیکی در جاده های شهری و برون شهری را دارید بهتر است از انواع پلی کربنات و فریم دار آن استفاده کنید. اما در محیط های بسته می توان از انواع آینه محدب شیشه ای بدون فریم نیز استفاده کنید. قیمت آینه محدب پلی کربنات بیشتر از انواع شیشه ای است؛ اما ماندگاری بیشتری نیز دارد. در صورت نیاز به خرید آینه محدب می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره در مورد انتخاب آینه محدب می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا