سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

کفش کار

پای آدمی دارای استخوان‌های بیشتری نسبت به هر اندام دیگری از بدن می‌باشد و در برابر خطرهای محیطی همچون سنگ‌های تیز و زمین داغ آسیب‌پذیر است که کفش در برابر این آسیب‌ها از پا محافظت می‌کند. طراحی کفش‌ها در درازنای زمان و از فرهنگ به فرهنگ تفاوت بسیاری داشته، که ظاهر آن در اصل با کارکرد آن بستگی داشته است. کفش‌های امروزی در شیوه، پیچیدگی و هزینه تفاوت گسترده‌ای دارند. امروزه در طراحی کفش‌ها جنبه آراستگی آن نیز در نظر گرفته می‌شود  .

کفش ایمنی یا کفش کار نوعی کفش است که برای استفاده در محیط‌های کار طراحی و ساخته می‌شود. پرکاربردترین آن مجهز به زرهی فولادی در جلو کفش است که از آسیب دیدگی و قطع احتمالی انگشتان پا در موقع افتادن اجسام سنگین جلوگیری می‌کند. خرید کفش کار یکی از اولین ضروریات برای رعایت ایمنی کار است.

بر طبق الزامات سیستم مدیریت HSE عمده ترین خطر تهدید کننده پا در محیطهای صنعتی له شدن پنجه های پا در اثر سقوط ناگهانی اجسام سنگین بر روی پنجه ها و یا برخورد جلوی کفش با قطعات تیز و برنده و آسیب دیدن پنجه پا می باشد. بنابراین بر طبق الزامات سیستم مدیریت HSE برای حفاظت پا در برابر این صدمات کفش ایمنی در نظر گرفته شده است که در قسمت جلویی آنها از پنجه های محافظ فولادی استفاده شده و کفه کفش را از یک ماده قابل انعطاف مثل پلی اورتان (PU) می سازند. قسمت پنجه کفش بر طبق الزامات سیستم مدیریت HSE به تناسب شغل افراد می تواند از جنس چرم (عایق برق) یا PVC (عایق شیمیایی) نیز باشد. بر طبق الزامات سیستم مدیریت HSE کفش ایمنی کارکنانی که با برق سرو کار دارند یا در محل کارشان احتمال ایجاد جرقه وجود دارد باید فاقد هر نوع میخ فلزی باشد.

اصولا پا قلب عصبی انسان میباشد و تمام عصب مختلف بدن در پا متمرکز شده اند و همین طور نحوه قرار گرفتن پا در کفش با فرم گرفتن اسکلت بدن بسیار تاثیر می گذارد و همین دلیل مهمی می باشد که از پوشیدن کفش های ناایمن که منجر به خطرات فیزیکی ظاهری می شود جلوگیری شود.

از نظر بهداشتی در صورتیکه از کفش هایی با آستری غیر بهداشتی استفاده کنید سبب بوجود آمدن میخچه و همین طور ایجاد باکتری و قارچ مهم تر از همه بوی نامطبوع پا می شود پس در خرید کفش ایمنی علاوه بر این که به زیبایی و ظاهر کفش اهمیت می دهید به این نکته هم توجه داشته باشید که پا قلب دوم بوده و در جهت حفاظت از این قلب دوم تلاش نمایید.

کفش کار تولید ایران به واسطه استفاده از چرم ایرانی و تجربه بالای تولید کنندگان ایرانی کیفیت بسیار بالایی داشته و از تولیدات خارجی چیزی کم ندارد. خرید کفش کار در انواع مختلف و برای مشاغل مختلف در سایت ایمن ترافیک کالا مقدور می باشد. تنها کافی است اطلاعاتی در خصوص خطرات موجود در محیط کار خود داشته باشید تا بتوانید بهترین کفش کار مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمنیه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا