سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

خرید بشکه ترافیکی

بشکه 7کیلویی ترافیکی از جنس پلی اتیلن بوده و در برابر نوسانات جوی بسیار مقاوم می باشد . این محصول مقاومت لازم را در برابر ضربات احتمالی داراست و به عامل برخورد کننده حداقل صدمه را وارد می کند . بشکه ترافیکی7 کیلویی، آب و شن را درون خود نگه می دارند و مقدار پر نمودن آب و شن و ماسه بستگی به محل استفاده آن خواهد داشت.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

بشکه ترافیکی85 سانتی از جنس پلی اتیلن بوده و در برابر نوسانات جوی بسیار مقاوم می باشد. بشکه ایمنی، آب و شن را درون خود نگه می دارند و مقدار پر نمودن آب و شن و ماسه بستگی به محل استفاده آن خواهد داشت. این محصول مقاومت لازم را در برابر ضربات احتمالی داراست و به عامل برخورد کننده حداقل صدمه را وارد می کند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

انواع بشکه ترافیکی ایمنی، برای محدود کردن و مشخص کردن مسیرها مورد استفاده قرار می گیرند و با استفاده از آب یا شن پر می شوند تا وزن لازم و مطلوب را برای ممانعت از تردد و مشخص کردن حریم را داشته باشند.بشکه ترافیکی از بدنه ای پلی اتیلنی بهره می گیرد و مشخصات محافظتی رده بالایی برای آن رقم خورده است. پلی اتیلن در تماس با انواع مواد اسیدی و روغنی مقاوم بوده و هیچ گونه آسیبی نمی بیند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

بشکه ترافیکی 105 سانتی متری یکی از انواع بشکه ایمنی است که برای جدا سازی مسیر مورد استفاده قرار می گیرد.از مواد UV   در طراحی و تولید بشکه ایمنی ترافیکی با هدف مقاومت این بشکه ایمنی در برابر تابش نور آفتاب استفاده شده است، به گونه ای که استفاده از مواد UV  در ساخت بشکه زرد ترافیکی باعث شده است تا بشکه 105 سانتیترافیکی  تغییر رنگ ندهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا