سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

ایمن ترافیک کالا سایت

شرکت ایمن ترافیک کالاتولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی، تجهیزات ایمنی و میلمان شهری تلاش دارد همگام با برندهای معتبر دنیا پیش برود. تولید انواع محصولات به کمک بهترین متریال اولین اولویت این شرکت به شمار می آید. این برند ایرانی با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی سعی دارد محصولات خو را بدون واسطه عرضه نماید تا مشتریان بتوانند با قیمت معقول و مقرون به صرفه تجهیزات و لوازم مورد نظر خود را تهیه نمایند. با توجه به اینکه بیشتر محصولات تولیدی این شرکت نیاز به نصب دارند، این شرکت با استخدام پرسنل متحد و کار بلد اقدام به نصب تجهیزات نیز می نماید. بعد از سفارش محصول و تحویل آن در محل کافی است با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا نصابان شرکت در محل مورد نظر شما حاضر شده و با زیرسازی دقیق تجهیزات را به درستی در محل نصب نمایند. گارانتی طولانی مدت ارائه شده توسط این شرکت نشانگر کیفیت بالای محصولات ما می باشد. در ادامه شما را بیشتر با محصولات موجود در سایت آشنا می نماییم.

تجهیزات ترافیکی

این تجهیزات در راستای کاهش تصادفات رانندگی طبق استاندارد تولید و در محل دقیق نصب شوند. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی از جمله استوانه ترافیکی، کله قندی، تابلو ترافیکی، انواع چراغ راهنمایی و رانندگی،سرعتگیر،بشکه ترافیکی و نیوجرسی می باشد. استوانه وکله قندی تولید شده در این شرکت در سایزهای مختلف و در انواع کف لاستیکی، قلاب دار، شبرنگ دار و بدون شبرنگ می باشند. تابلو راهنمایی تنوع بسیار زیادی داردو ایمن ترافیک تولید همه انواع آن را در دستور کار خود دارد. چراغ راهنمایی این برند شامل چراغ راهنمایی سولار، لامپی و LED   می شود که درانواع تک خانه، دو خانه و سه خانه و جهت نما تولید و عرضه می گردد. سرعتگیر این برند در انواع لاستیکی و پلاستیکی است و در سایزهای مختلف ارائه می شود. بشکه ترافیکی درب دار، شبرنگ و بدون شبرنگ در سایزهای مختف در این شرکت تولید می شود. با مراجعه به سایت و بررسی محصولات می توانید بهترین محصول را انتخاب نموده و یا با مشاوره گرفتن از کارشناسان به بهترین گزینه برسید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تجهیزات ایمنی

تجهیزات ایمنی و کار تولید شده در برند ایمن ترافیک شامل کفش کار، لباس کار، کلاه کار، دستکش ایمنی و .. می شود.لباس کاردر این برند در انواع لباس کار کارگری، لباس کار ایرانخودرو، لباس کار سیلور، لباس کار خلبانی و ... می باشد. این لباس ایمنی را می توان در مدل های کاپشن و شلوار یا یک سره که شامل دو بنده و خلبانی می شود و روپوش یافت. در ضمن در دوختانواع لباس کار می توانید پارچه های مختلف را سفارش دهید. کفش ایمنی در این برند همگی از چرم مقاوم تولید شده و تنوع بسیار زیادی دارند. کلاه  ایمنی در این برند با پلی اتیلن و PVC  ساخته شده و استانداردهای ایمنی در آنها رعایت شده است. دستکش کار استادکار، دستکش چرمی، دستکش کار زنجیری و ... از محصولات این برند می شود. با مراجعه به سایت می توانید بهترین محصولات را با گارانتی سلامتی و کیفیت سفارش دهید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

مبلمان شهری

مبلمان شهری با دو هدف ایجاد آسایش برای شهروندان و زیبا نمودن شهر تولید و نصب می شوند. محصولاتی همچون گلدان شهری، نیمکت پارکی، وسایل ورزشی پارکی و تاب سرسره پارکی از جمله مهمترین آنها می باشد. ایمن ترافیک کالا گلدان های شهری سنگی، بتنی، سیمانی، کامپوزیت و فایبر گلاس را در مدل های مختلف تولید نموده و به فروش می رساند. در مورد نیمکت پارکی نیز می توانید انواع نیمکت پارکی فلزی، چوبی، سنگی، بتنی و سیمانی را از این برند تهیه کنید. لوازم ورزشی این برند تنوع بسیار زیادی داشته و همگی از آلیاژ فولاد ساخته شده اند. تاب سرسره این شرکت در انواع تاب سرسره پلاستیکی، تاب سرسره فلزی و تاب سرسره ویلایی تولید و عرضه می شود.تنوع محصولات موجود در این سایت شمارا شگفت زده خواهد نمود. پیشنهاد می کنیم سری به این فروشگاه اینترنتی بزنید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا