سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

تاب، سرسره و الاکلنگ پلاستیکی

کودکان عاشق بازی هستند و با توجه به پرمشغله بودن والدین امکان حضور در پارک برای آنها کمی مشکل شده است. از این رو فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا تصمیم به فروش انواع وسایل بازی و نمونه ­ای پارکی کودک نظیر تاب و سرسره پلاستیکی، الاکلنگ، شن بازی، ماشین کودک، بازی های تعادلی و تونل بازی گرفته است که هم موجبات تفریح و سرگرمی کودکان در خانه و مهد کودک ها را فراهم آورد و هم خطرات ناشی از بازی در پارک ها را به حداقل برساند.

تاب

تاب مهدکودک یکی از انواع تاب و از وسایل بازی و پارکی کودک است که محبوبیت فراوانی در بین کودکان و حتی بزرگسالان دارد که با نصب آن در پارک ها، مهد کودک ها و یا حیاط منازل مسکونی می­توان فضایی برای شادی و تفریح کودکان فراهم نمود. تولیدکنندگان وسایل بازی و پارکی کودک با توجه به نیازهای کودکان و شرایط سنی آنها اقدام به تولید انواع تاب مهد کودک نظیر تاب پلاستیکی، تاب دو نفره مهد کودک، تاب بازی مهد کودک و تاب پلاستیکی بزرگ با بهترین کیفیت و رعایت استانداردهای لازم نموده ­اند.

قیمت تاب مهدکودک با توجه به نوع تاب و جنس تابی که انتخاب میکنید متفاوت بوده و خرید تاب مهدکودک جهت سرگرمی و تفریح کودکان یکی از امور مهم تاسیس و راه اندازی مهد کودک و خانه های بازی می­باشد. تاب بازی علاوه بر ایجاد شادی برای کودک افزایش فعالیت بدنی و سلامت جسمانی کودک را نیز بدنبال دارد.

تاب بارفیکسی

استفاده از وسایل بازی و پارکی کودک موجب میشود تا کودکان انرژی و هیجان های خود را به شیوه­ای سالم تخلیه کنند. تولیدکنندگان تاب با طراحی و فروش تاب بارفیکسی گامی هر چند کوچک در رسیدن به این امر برداشتهاند. تاب بارفیکسی برای کودک از جنس پلی اتیلن است و تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارد. این محصول در انواع تاب بارفیکسی تایوانی، نوزاد، تاب کودک بارفیکسی دلفین، کودک بدون حفاظ و تاب بارفیکسی موزیکال طراحی و تولید می­شود. نصب تاب بارفیکسی آسان بوده و قابلیت نصب بر روی میله بارفیکس و هر نوع میله مقاوم دیگری را دارد و طناب تاب بارفیکسی کودکان بشدت مقاوم میباشد طوری که پارگی آن محال است.خرید تاب بارفیکسی بدلیل رعایت استانداردهای لازم که باعث تقویت عضلات درشت و ظریف کودک می­شود، به والدین و مدیران مهدکودک هاتوصیه میگردد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تاب سرسره پلاستیکی، فروش آنلاین محصولات جهت رفاه حال شما در دستور کار قرار داده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا