سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

آبخوری

آبخوری پارکیکی از جمله تجهیزات مبلمان شهری است که زیبایی و کیفیت بالای آن می تواند کمک بسیاری به زیباسازی هر چه بیش تر شهر نماید. وجود آبخوری در سطح شهر بسیار پر اهمیت است و از نیازهای اصلی در خدمات شهری محسوب می‌شود. مکان قرارگیری و نحوه نصب و اجرا آبخوری باید بر طبق دستور شهرداری انجام پذیرد در غیر این صورت نصب آن امکان پذیر نمی‌باشد. امروزه از انواع ابخوری در پارک ها، مراکز خرید و مکان‌هایی که رفت و آمد در آن بسیار زیاد می‌باشد استفاده می‌شود. از جمله موارد مهمی که در قرارگیری آبخوری در سطح شهر باید به آن توجه نمود رعایت بهداشت محیطی، استفاده از مصالح مناسب و ایجاد محیطی زیبا در کنار موارد ذکر شده می‌باشد. از آن جایی که ابخوری به صورت عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر کاربرد آن در مکان‌های پر رفت‌و‌آمد مانند پارک ها و فضاهای سبز، مراکز خرید و…می‌باشد به همین جهت رضایتمندی شهروندان در این مورد از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

کاربرد آبخوری

در سطح شهر افرادی که از آبخوری در سراسر شهر استفاده می نمایند تمام گروه های سنی را شامل می شوند و باید در کنار توجه به این موضوع به افرادی که دارای معلولیت های جسمانی می‌باشند نیز توجه نمود. پس از توجه به طراحی صحیح و قابل استفاده بودن ابخوری برای تمامی گروه های سنی و افراد دارای معلولیت، مورد بعدی که توجه به آن بسیار حائز اهمیت می‌باشد نصب آبخوری‌ها در مکانی مناسب می‌باشد. محلی که برای نصب آبخوری در نظر گرفته می‌شود نباید به گونه ای باشد که مانع از عبور و مرور افراد پیاده رو شود و همچنین باید در محلی نصب شود که امکان دسترسی به آن راحت باشد.

مزایای استفاده از آبخوری بتنی

مزایای بسیاری را می توان برای آبخوری بتنی عنوان کرد که ما در این جا به چند مورد از مهم ترین آن ها اشاره می نماییم:

·          زیبایی و دوام بالای آبخوری بتنی

·          مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سرد و گرم

·          آبخوری بتنی در طرح ها و مدل های مختلف وجود دارد

·         قیمت مناسب آبخوری بتنی

·         سادگی در نصب و اجرا آبخوری بتنی

کلام آخر

 

آبخوری از جمله مهمترین انواع مبلمان شهری در پارک های به شمار می آید. نصب درست و اصولی آبخوری در مکان مناسب آرامش و آسایش شهروندان را فراهم می آورد. در خرید آبخوری باید به شرایط آب و هوای شهر دقت داشته باشید. در ضمن آبخوری باید با دیگر مبلمان شهری نصب شده در پارک از لحاظ رنگ و طراحی هماهنگی داشته باشد. قیمت آبخوری نیز بر اساس متریال به کار رفته در ساخت آن و شیرآلات به کار رفته متفاوت خواهد بود. ایمن ترافیک به عنوان تولید کننده انواع مبلمان شهری و آبخوری مجموعه مناسبی از انواع آن را گردآوری نموده است. برای مشاهده مدل ها می توانید به ادرس سایت مراجعه نمایید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع آبخوری بتنی می باشد. این برند این آمادگی را دارد که محولات تولید شده خود را نصب نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا