سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

بررسی و لیست قیمت آینه ی محدب

برای راحتی در عبور و مرور و کاهش تصادفات استفاده از تجهیزات ایمنی الزامی است.

یکی از تجهیزات کمک کننده در تسهیل ترافیک آینه محدب پارکینگی  و ترافیکی است. این محصول برای فراهم آوردن دید بهتر برای رانندگان در پیچ تند جاده ها، ورودی پارکینگ ها، در تقاطع های شلوغ، برای از بین بردن نقطه کور در مکان هایی که خودروهای سنگین حرکت دارند مانند کارخانه ها و پارکینگ ها کاربرد دارد.

خرید آینه محدب و نصب آن در پارکینگ ها برای پیشگیری از تصادف امری ضروری و داشتن شناخت کافی از آینه های ترافیکی در هنگام خرید الزامی است. از مولفه های موثر در قیمت آینهی ترافیکی به جنس و طراحی آینه می توان اشاره کرد. آینه ها دارای انواع مختلفی چون آینه محدب ترافیکی، آینه محدب پارکینگ، آینه محدب کاریکاتوری، آینه محدب پارکینگ فریم دار و بدون فریم و آینه محدب استیل هستند. با بررسی اجمالی آینهی محدب، امکان انتخاب بهترین گزینه برای خریداران فراهم می شود.

آینه محدب ترافیکی

آینه محدب ترافیکی در انواع فریم دار و بدون فریم ساخته می شود. جنس این آینه از شیشه، پلی کربنات و استیل است. در قطرهای مختلف تولید می شود. به دلیل تنوع مختلف در موقعیت های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. آینه محدب ترافیکی به دو گروه آینه محدب ترافیکی پارکینگی و آینه محدب ترافیکی جاده ای تقسیم می کنند.

آینه محدب پارکینگ

آینه محدب پارکینگ در محیط های بسته که دارای نقاط کور است، رانندگان دید مناسبی نسبت به اطراف ندارند و در انبارهایی که از ماشین آلات برای جابجایی کالا استفاده می کنند کاربرد دارد. به دلیل استفاده در محیط های مسقف استفاده از نوع بدون فریم آن رایج تر است. شعاع مناسب برای دید آینه محدب پارکینگ هفت تا نه متر است که بر انتخاب محل نصب آن اثر گذار است.

به دلیل کاربرد آینه محدب پارکینگ در مکان های مسقف توصیه به خریداران استفاده از جنس شیشه ای آینه و مدلهای بدون فریم آن است. به این شکل قیمت خرید آینه محدب پارکینگ کاهش یافته و در ضمن نیاز اولیه نیز برطرف خواهد شد.

آینه محدب جاده ای

آینه محدب جاده ای در محیط های بسته و باز کاربرد دارند. بهتر است برای ایمن سازی جاده ها ی پر خطر، تقاطع و مسیر های حادثه خیز از آینه محدب جاده ای استفاده گردد. جنس استیل و پلی کربنات در محیط بیرونی مرسوم تر است. مقاومت در برابر شرایط جوی و مقاومت در برابر ضربات وارد شده در زمان تصادف، فاکتورهایی هستند که در خرید آینه محدب جاده ای باید مدنظر قرار گیرد.

در ادامه این مقاله بیشتر درباره انواع آینه محدب صحبت خواهیم نمود. در صورت علاقه به مطالعه بیشتر این مقاله می توانید اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا