سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

لیست قیمت 7 مدل دستکش کار

پیشرفت های علمی در عرصه های مختلف کیفیت زندگی انسان را ارتقا داده است. پیشرفت تکنولوژی علاوه بر راحتی، انسان را در معرض خطرات ناشناخته ی فیزیکی و شیمیایی قرار می دهد و تنها تجهیزات حفاظتی می تواند از قسمت های مختلف بدن محافظت کند. خوشبختانه امروزه ابزارهای موثری مانند، دستکش کار، ماسک، لباس و …وجودداردکهایمنی انسان هنگام کار را فراهم می آورند.

یکی از تجهیزات ایمنی حین کار دستکش ایمنی است.  هر دستکش کار برای فعالیت خاصی در نظر گرفته شده و کار حفاظت از دست را برعهده دارد. دستکش زمانی کار آمد خواهد بود که از لحاظ قدرت عملکرد و تهویه و سایز با ساختمان دست سازگار باشد. دستکش ها بر اساس نوع کاربرد از مواد مختلف تهیه می شوند از جمله می توان به،دستکش های برزنتی، چرمی، پلاستیکی و پارچه ای اشاره کرد. اولین نکته ای که در تهیه دستکش ایمنی باید به آن اشاره کرد اندازه دستکش و تناسب آن با اندازه ی دست است. زیرا متناسب بودن اندازه ی دست و دستکش در عملکرد، راحتیوکارایی فرد تاثیر زیادی دارد.

دستکش های ایمنی  بر اساس متریال وکاربرد آنها در انواع متنوعی تولید و روانه ی بازار می شود. از مدل های آنها می توان دستکش لاتکس، دستکش نیتریل، دستکش ضد برش، دستکش جوشکاری، دستکش تانگ وانگ، دستکش جوشکاری، دستکش کف مواد، دستکش زنجیری قصابی و دستکش کارگری اشاره کرد.

دستکش لاتکس

دستکش پلاستیک طبیعییا همان لاتکس، ارزان قیمت ترین و متداول ترین دستکش ها در صنایع شیمیایی هستند، البته لاتکس در مقابل مواد شیمیایی مقاومت بالایی ندارد. بیشتر در صنایع غذایی و دارویی از دستکش لاتکس استفاده می شود. یکی از نگرانی های استفاده از این دستکش پودر موجود در آن است که ممکن است برای پوست دست آلرژی ایجاد کند.

دستکش نیتریل

دستکش نیتریل در برابر مواد شیمیایی مقاومت خوبی دارد. از لحاظ قیمت از دستکش لاتکس گرانتر اما از سایر دستکش ایمنی ارزان تر و مقرون به صرفه هستند. نیتریل در مقابل بنزین، نفت و سایر حلالها مقاومت خوبی دارند. غالبا تولید کنندگان مواد شیمیایی برای انجام فعالیت در کارخانجات از آنها استفاده می کنند. هم چنین دستکش نیتریل ضد حساسیت هستند.

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با قیمت انواع دستکش ایمنی آشنا نموده و عوامل موثر بر قیمت دستکش کار را بررسی نماییم. در صورت تمایل به مطالعه ادامه مقاله اینجاکلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا