سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

آشنایی با 6 مدل لباس کار که درهر شغلی نیاز است

شاید تا به حال درگیر این قضیه بودید که برای شغل خودتون چه لباس کاری مناسبه، یا حتی اگر توی محل کار، نیازی به لباس کار ندارید ولی داشتن اطلاعات در مورد نوع پارچه و انواع مدل لباس کار میتونه براتون جالب باشه. البته که خرید لباس کار علاوه بر توجه به مسائل فنی، سلیقه ای هم هست. ما در اینجا چند پارچه و مدل لباس کار به شما معرفی میکنیم تا راحتتر انتخاب کنید.

چه پارچه ای مناسب لباس کار است؟

اگر ازدید یک کارگر به لباس کار نگاه کنیم، بهترین لباس کار، لباسی است که علاوه بر ایمنی، راحت هم باشد. از مهمترین تفاوتها در بین انواع لباس کار، پارچه به کار رفته در دوخت اونها است. بدیهی است که لباس یک کارگر ساختمانی با لباس کارکارگر مشغول در صنایع فولاد تفاوت دارد. مقاومت پارچه و البته ارزون بودن اون، از گزینه هایی هست که در زمان خرید لباس کارگری به اون توجه میشه. در صنایع ریخته گری و فولاد، دمای محیط کار بسیار بالاست، به همین دلیل پارچه هایی از جنس کتان استفاده می شه. اصولا پارچه های کتان علاوه بر خنک بودن به نسبت پارچه های پلاستیکی، مقاومت بالاتری در مقابل جرقه و براده را دارد.

ازدیگر پارچه هایی که در تولید لباس کار از اونها استفاده میشه پارچه کج راه و ترگال هست ،تفاوت این دو پارچه در گرماژ و نوع تار و پود اونهاست. معمولا در تولید لباس کار از گرماژ 240 و 290 گرم استفاده میشه و در گرماژهای بالاتر در تولید انواع دستکش و شلوار نیز استفاده میشه. این نوع پارچه باتوجه به نوع استفاده با ویسکوز و پنبه تولید میشه.

 {ایا می دونید لباس کار مناسب، راندمان کار بالا میبره؟}

انواع دوخت لباس کار

تفاوت دیگه انواع لباس کار، مدل دوخت اونها است. مدل دوخت لباس نیز باید علاوه بر راحتی، نکات ایمنی مربوط به آن حرفه را فراهم کند. قیمت لباسکار در مدل های مختلف با توجه به سختی تولید و مقدار پارچه و خرج کار، تفاوت داره. در ادامه 5 مدل از لباس هایی که در خیلیاز شغلها استفاده میشه رو بررسی میکنیم.

1-لباس کار کاپشن و شلوار

لباس کار کاپشن و شلوار یکی از مدلهایی است که در شغلهایی مثل صنایع فولاد، خودرو سازی، معدن، راه سازی و ... استفاده میشه.در ایران مدلهای لباس کار ایران خودرویی و مدل سیلوری که به شکل کاپشن و شلوار است، طرفدار زیادی دارد. این مدل های لباس کار دارای جیبهای زیادیه که یک مزیت به حساب میاد. پوشیدن این مدل راحته و در صورت نیاز میشه زیرش لباس دیگه ای هم پوشید. این لباس با پارچه های مختلف دوخته می شه و در شغلهای مختلف بسته به نیاز، می توان نوار شبرنگ نیز به آن متصل کرد.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات کاملی درباره انواع لباس کار و پارچه های استفاده شده در دوخت آنها به دست بیاورید ما را تا انتهای مقاله همراهی کرده و اینجاکلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا