سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

بررسی 7 مدل لباس کار پر فروش

استفاده از لباس کار مناسب در مشاغل مختلف به منظور حفظ جان کارگران از خطرات احتمالی ضروری است. طراحان این لباس ها با توجه به شرایطی که مشاغل مختلف دارند اقدام به طراحی لباس هایی متناسب با شرایط محیط کار کرده اند. به جز ضرورتی که در استفاده از لباس کار به منظور حفظ ایمنی وجود دارد، از آنها در جهت یک دست شدن پرسنل و تشخیص آنها از افراد متفرقه نیز استفاده می شود. شما می توانید با توجه به نوع کاری که دارید لباس کار مناسب حرفه ی خود را تهیه کرده و در محیط کار با استفاده از آن از خطرات احتمالی در امان باشید. حال ممکن است برای شما سوال پیش آید که چه نوع لباسی برای شغل شما مناسب است و این لباس باید دارای چه ویژگی هایی باشد. به منظور رسیدن به پاسخ سوالات خود در این زمینه پیشنهاد می کنیم ادامه ی این مطلب را با دقت تمام مطالعه کنید.

انواع لباس کار

بیشتر افراد از ویژگی های این تجهیزات ایمنی بی خبر هستند و به هنگام تهیه لباس برای کار به مشکل بر می خورند و یکی از پارامترهایی که برای انتخاب لباس قیمت درنظر می گیرند، قیمت لباس کار می باشد. اما در این بخش می توانید با انواع لباس ها و ویژگی و موارد استفاده از آنها آشنا شوید تا بتوانید با مطلعه دقیق لباس ایمنی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

لباس کار ایران خودرویی

هنگامی که اسم لباس کار ایران خودرویی به گوش می خورد، افراد تصور می کنند که از این لباس تنها کارگران شاغل در صنایع خودروسازی می توانند استفاده کنند. در حالی که به هیچ عنوان این گونه نیست. این نوع لباس کار دارای ویژگی هایی است که از آن می توان در مشاغلی چون صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، معماری، عمران، راهسازی، معدن نیز استفاده کرد. این لباس در دو نوع به صورت دو تکه تهیه شده و شامل پیراهن شلوار و کاپشن شلوار می باشد.

لباس کار یکسره طرح خلبانی

لباس کار یکسره  خلبانی جزو ساده ترین لباس کارهای موجود می باشد. این لباس که بیشتر در کار خلبانی استفاده می شود، لباسی با طراحی بسیار جذاب است که یکسره بودن آن سبب شده تا خلبانان به هنگام پرواز بسیار راحت باشند. اما آن چه در مورد این لباس جالب است این است که بر خلاف تصور عموم از آن تنها برای خلبانی استفاده نمی شود. بلکه می توان از آن در مشاغلی چون راهسازی، عمران و خودروسازی و …نیز استفاده کرد.

در صورتی که به دنبال خرید لباس کار مناسب شغل و حرفه خود هستید ما را تا انتهاب این مقاله همراهی کنید. در برای مطالعه ادامه این مقاله می توانید اینجاکلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا