سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

آشنایی با تجهیزات ایمنی

آماده نمودن تجهیزات ایمنی از مهمترین اقدامات لازم برای شروع کار است. اما این تجهیزات شامل چه مواردی می شود؟ شما به عنوان یک کارفرما چگونه باید بهترین تجهیزات را برای کارکنانتان تهیه کنید؟ آیا هر لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی و یا دستکش ایمنی برای هر کاری مناسب است؟ با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه تجهیزات ایمنی پیشرفت بسیاری نموده است و تنوع آنها افزایشیافته است. تشخیص این که چه نوع تجهیزاتی برای فعالیت مورد نظر شما  مناسب است را باید به کارشناسان این زمینه بسپارید. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی در ایران شرایطی فراهم آورده است که بتوانید با یک تماس از مشاوره رایگان فروشگاه ایمن ترافیک کالا بهره مند شوید.

در ادامه تعدادی از انواع تجهیزات ایمنی که در هر محیط کاری برای ایجاد ایمنی کار لازم است را توضیح می دهیم.

لباس کار

لباس کار یکی از متنوع ترین انواع تجهیزات ایمنی است. اینکه شما مشغول به چه فعالیتی هستید در انتخاب لباس کار تاثیر به سزایی دارد. برای مثال اگر به عنوان کارگر مشغول به کار هستید و در طول ساعت کاری فعالیت بدنی زیادی دارید، بهتر است از انواع لباس کار یکسره، لباس کار دوبنده و یا لباس کار خلبانی استفاده کنید. این لباس ها به شما اجازه تحرک و فعالیت می دهند. اما اگر به عنوان یک مهندس فعال هستید و فقط وظیفه نظارت بر کار را دارید می توانید از انواع لباس کاپشن و شلوار استفاده کنید.

البته جنس پارچه نیز در انتخاب شما موثر است برای مثال اگر مکانیک هستید و یا در حرفه ای مشغول به کار هستید که با روغن سر و کار دارد باید از لباس هایی با پارچه های فلامنت استفاده کنید. روغن از این نوع لباس عبور نمی کند. بد نیست بدانید لباس کار ایرانخودرویی این ویژگی را دارد. اگر در محیط های گرم مشغول به کار هستید از لباس هایی با پارچه های نازک تری استفاده کنید. به صورت خلاصه می توان گفت داشتن لباس کار مناسب، علاوه بر اینکه برای حفاظت بدنتان ضروری است، به واسطه جیب هایی که در محل مناسب دارد انجام کار را برای شما آسان می نماید و این امکان را فراهم می کند که محیط کار شما منظم و مدرن شو

انواع کفش کار

شاید این تصور را داشته باشید که کفش چه تاثیری در ایمنی حین کار دارد. اما بد نیست بدانید آمار بسیار بالایی از مجروحیت های حین کار به افتادن اجسام سنگین و تیز روی پا، لیز خوردن در محیط کار و برق گرفتگی اختصاص دارد. استفاده از کفش های ایمنی مخصوص هر حرفه می تواند علاوه بر ایجاد امنیت باعث بالاتر رفتن راندمان کاریی نیز بشود.

 

برای مطالعه ادامه این مطلب و آشنایی بیشتر با انواع تجهیزات ایمنی می توانید اینجا کلیک کنید. 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا