سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

خرید گلدان پارکی

وزن تقریبی این  گلدان بزرگ شهری که جزء گلدان های مدرن شهری نیز به حساب می آیند چیزی در حدود 25 کیلوگرم است که بسته به مقدار خاک و گیاهانی که در آن کاشته می شود این وزن بسیار بیشتر می شود. گلدان بتنی به واسطه استفاده از بهترین نوع بتن بسیار مستحکم بوده و در طول زمان دچار خوردگی و تغییرات ظاهری نمی شود. .گلدان شهری بزرگ عمر و دوام بسیار بالایی دارد و تا سال ها  می تواند کارایی داشته باشد بدون اینکه ترک بردارد یا شکسته شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

گلدان پارکی از جمله زیباترین مبلمان شهری است که از آن می تواند در سطح شهر، پارک ها، فضای سبز مجتمع مسکونی، اداری و تجاری، باغ و ویلا استفاده نمود. این محصول مقاوم در برابر نور خورشید مقاومت بالایی دارد و قسمت مناسبی نیز دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

اینگلدان سیمانی پارکی در برابر تابش مستقیم و اشعه خورشید بسیار مقاوم هستند و در نتیجه با گذشت زمان دچار تغییر در رنگ و ظاهر نمی شوند. از دیگر مزیت های این گلدان ها می توان به ضد اب بودن و قابل شتسشو بودن آنها اشاره کرد. این گلدان ها قابل استفاده در خیابان ها و بلوار ها می باشد و می توان برای سد کردن مسیر و به عنوان راهبند از این گلدان استفاده کرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

گلدان سنگی با رنگ و طرحی جدید و زیبا، با قرار گرفتن در فضای باز و زیر نور خورشید دچار تغییر رنگ نخواهد شد. این گلدان با توجه به کیفیت بالایی که دارند دارای مقاومت و دوام بالایی هستند. این محصول در برابر ضربه، نور مستقیم خورشید و فشار مقاومت بالایی دارد و بسیار زیبا می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

اینگلدان بتنیپارکدر برابر دماهای مختلف بسیار مقاوم می باشد.و ظاهر خود را در برابر سرما و گرما از دست نمی دهد.و پس از تغییرات دمایی دچار ترک خوردگی نمی شود.به علت متریال مصرف شده در گلدان بتنی پارکی ، این محصول در برابر رطوبت مقاوم بوده.و خاصیت خود را در برابر رطوبت از دست نمی دهد و خراب نمی شود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

ظاهر زیبایگلدان سیمانی پارک از دیگر مزایای آن است و امکان تغییر رنگ برای تناسب بیشتر با محیط مورد نظر نیز وجود دارد. امکان استفاده از گلدان سیمانی پارک در همه نوع آب و هوا وجود دارد و از این رو ایمن ترافیک کالا با فروش گلدان سیمانی به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب، امکان ارسال محصول به همه ی شهرهای کشور را فراهم نموده و محصول را با تضمین کیفیت ارائه می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا