سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

کلاه ایمنی jsp

کلاه ایمنی jsp  یکی از تجهیزات پرکاربرد می باشد. این محصول با توجه به قابلیت هایی که دارد، سر افراد را حین انجام کار در محیط های خطرناک محافظت می کند. در ساخت این کلاه از پلی اتیلن استفاده می شود. بر همین اساس نیز دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه می باشد. این مدل کلاه با توجه به قابلیت استفاده از آن در کارهای عمرانی و ساختمان سازی، به عنوان کلاه کار ساختمانی نیز شناخته می شود.بر روی این محصول، بندی به صورت ریگلاژی تعبیه شده است. با استفاده از این بند می توان کلاه را بر روی سر، فیکس کرده و سایز آن را تنظیم نمایید. این موضوع باعث می شود، به هنگام بروز حوادثی چون سقوط اشیا و ...، کلاه از روی سر نیوفتد.

در قسمت داخلی کلاه کارjsp، عرق گیر وجود دارد. وجود این ویژگی، شرایطی را فراهم می آورد تا در صورت طولانی بودن مدت زمان کار، سر کاربر عرق نکند. به این ترتیب، افراد حین استفاده از این محصول به هیچ عنوان اذیت نمی شوند. در قسمت جلویی این کلاه کار ساختمانی، لبه ای قرار دارد. لبه جلویی از تابیدن آفتاب بر روی صورت ممانعت می کند. علاوه بر آن، لبه کلاه مانع از برخورد اشیای در حال سقوط با صورت می شود.قیمت کلاه ایمنی جی اس پی با توجه به کیفیت مواد اولیه ای که در ساخت آن، مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین می گردد.

چنانچه در صنایع ساختمان سازی مشغول به کار هستید، استفاده از کلاه کار برندjsp، توصیه می شود. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید. ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله ویژگی های این مرکز می باشد. جهت دریافت مشاوره های مفید در جهت خرید کلاه ایمنی، می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا