سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

کلاه ایمنی مهندسی

کلاه ایمنی مهندسی را می توان در رنگ بندی های متنوعی در بازار یافت. این کلاه از استانداردهای بسیاری تبعیت می کند تا سلامت سر مهندسان و کارگران را به هنگام سقوط اشیا حفظ کند. به همین سبب نیز از پلی اتیلن فشرده در ساخت آن استفاده می شود. سطح این کلاه ایمنی صیقل داده می شود تا از شدت فشار وارد شده به قسمت سر بکاهد. در برخی از انواع این محصول از پلیمری خاص برای افزایش مقاومت آن بهره گرفته می شود که طبیعتاً این موضوع سبب بالا رفتن قیمت این تجهیزات خواهد شد.بسته به کیفیت موادی که در ساخت کلاه ایمنی مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت آن نیز متغییر است. البته به جز متریال، عوامل دیگری چون رعایت استانداردهای ساخت، رنگ بندی و ... نیز در قیمت گذاری این کلاه تاثیر دارند.

بنابر استانداردهای تعیین شده، وزن کلاه ایمنی مهندسی نباید از 400 گرم بیشتر باشد. همچنین سایز آن نیز باید مطابق اندازه ی سر کاربر باشد. وجود دریچه ی هوا بر روی سطح کلاه نیز از مواردی است که موجب تهویه هوای داخل کلاه شده و از عرق سوز شدن سر افراد جلوگیری می کند. رعایت تمام این استانداردها، موجب می شود تا کیفیت ساخت این کلاه ایمنی بالا باشد و قیمت کلاه ایمنی مهندسی افزایش پیدا کند. با در نظر گرفتن شرایط، می توان از انواع کلاه ایمنی مهندسی برای مشاغلی چون کادر مخابرات، مکانیک ها، معدنچیان، مهندسان، کارگران ساختمانی و ... استفاده کرد.

اگر در شغلی که به آن فعالیت دارید، احتمال سقوط اشیا وجود دارد و یا شرایط کار شما به گونه ای است که احتمال آسیب به سر وجود داشته باشد، با توجه به نکات ذکر شده اقدام به خرید کلاه ایمنی نمایید. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر تجهیزات ایمنی، به صورت 24 ساعته آماده ی ارائه خدمات به مشتریان می باشد. برای خرید کلاه ایمنی مهندسی می توانید با سایت این فروشگاه مراجعه کرده و آن را با قیمت مناسب و به صورت ضمانت دار تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا