سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

راهنمای خرید تاب کودک و مجموعه تاب و سرسره کودک

شاید شما هم از خودتان بپرسید « تاب کودک چی بخرم» و یا " تاب و سرسره مناسب کودک کدام است». در این مقاله به تمامی سوال هایتان در مورد خرید تاب کودک   پاسخ میدهیم.

شاید شما هم به عنوان والدین به دنبال راهی باشید تا کودکتان در این روزها بتواند در محیطی امن انرژی کودکانه ی خود را تخلیه کند . اکثر پدر و مادر ها سعی میکنند ساعاتی از روز را اختصاص دهند تا فرزندانشان را به پارک های بازی ببرند تا کودک بتواند زمانی را صرف بازی با تاب و سرسره و دیگر لوازم تفریحی کند ولی این روز ها با وجود مشغله زیاد و خطر ویروس کرونا چنین امکانی میسر نیست و اکثر والدین ترجیح میدهند اوقات فراغت خود را در خانه بگذرانند و ایمن بمانند. به همین دلیل ترجیح میدهند تا در آپارتمان یا حیاط منزلشان با تهیه تاب کودک و یا مجموعه های تاب و سرسره و صخره نوردی و ترامپولین بتوانند محیطی شاد را برای کودکشان بسازند تا در محیطی امن بازی کنند. اگر شما هم به دنبال تاب کودک هستید پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا آخر مطالعه بفرمایید چرا که قصد داریم چند نکته درباره ی خرید تاب کودک را ذکر کنیم تا بتوانید با توجه به فضا و سن کودکتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

قبل از خرید باید به این سوالات پاسخ دهید:

کودکی که قرار است از مجموعه تاب کودک استفاده کند چند سال دارد؟

میخواهید چند کودک به صورت همزمان از مجموعه تاب کودک استفاده کنند؟

اختلاف سنی کودکانی که از مجموعه تاب کودک استفاده میکنند چقدر است؟

چقدر فضا برای جا دادن مجموعه تاب کودک دارید؟

بودجه ای که برای خرید مجموعه تاب کودک در نظر دارید چقدر است؟

سن استفاده از تاب کودک

واقعیت این است که بچه ها خیلی زود بزرگ میشوند و همه ی والدین در هنگام خرید اسباب بازی یا لوازم تفریحی برای کودکشان به این فکر میکنند که جنسی را انتخاب کنند تا کودک بتواند مدت زمان طولانی تری را از آن استفاده کند و خیلی زود آن را کنار نگذارد. برای مثال یک کودک 18 ماهه میتواند خودش را با یک تکه پلاستیک هم سرگرم کند و داشتن تاب کودک برایش مثل داشتن یک شهر بازی بزرگ رویایی است در صورتی که یک کودک 4 ساله با اسباب بازی نوزاد 18 ماهه اصلا ارتباط برقرار نمیکند. سن کودکی که میخواهد از مجموعه تاب کودک استفاده کند بسیار مهم است چرا که باید بتواند به راحتی سوار تاب شود و یا اگر مجموعه تاب کودک شما شامل سرسره و صخره نوردی هم باشد باید بتواند از پله های سرسره و صخره نوردی بالا رود و یا بر عکس اگر سن کودک بالاتر باشد دیگر مجموعه های تاب کودک کوچکتر برایش جذابیتی ندارد. در ضمن دقت کنید که کودکان کوچک نباید بیش از حد هیجان زده شوند، بنابر این ارتفاع زیاد یا محکم تاب خوردن برایشان خطرناک است. برای مثال مجموعه تاب و سرسره قلعه برای گروه سنی 1 تا 4 سال مناسب است و مجموعه تاب و سرسره کودک سنجاب برای گروه سنی1 تا 5 سال مناسب  میباشد. برای سنین پایین تر تاب کودک کجاوه ای زرافه که گروه سنی 18 ماه تا 4 سال را پوشش میدهد مناسب تر است.

تاب بازی گروهی یا فردی؟

تعداد کودکانی که میخواهند از مجموعه تاب کودک استفاده کنند نیز مهم است. برای مثال اگر دو کودک میخواهند از مجموعه استفاده کنند به بیشتر از 2 عدد تاب کودک نیاز ندارید و یا حتی میتوانید مجموعه ای را انتخاب کنید که شامل یک تاب کودک و یک صخره نوردی و یا سرسره باشد, اینگونه همزمان یک کودک میتواند تاب بازی کند و دیگری سرسره بازی ویا صخره نوردی کند. ولی اگر بیشتر از دو کودک بخواهند با هم همزمان بازی کنند باید مجموعه بازی های بزرگتری را انتخاب کنید و یا در کنار مجموعه تاب کودک خود یک وسیله بازی دیگر مانند استخر شن بازی یا استخر آب هم بردارید تا همه کودکان بتوانند با هم همزمان سرگرم باشند. برای مثال در مجموعه تاب و سرسره با حلقه بسکتبال خرس همزمان حداقل سه کودک میتوانند از این مجموعه بازی استفاده کنند.

کارایی مجموعه تاب کودک برای گروه سنی مختلف

اختلاف سنی کودکانی که میخواهند از مجموعه تاب کودک استفاده کنند هم بسیار مهم است برای مثال کودک سه ساله نمیتواند تابی را سوار شود که یک کودک 7 ساله سوار آن میشود. اگر اختلاف سنی کودکتان زیاد باشد, به شما وسایلی جانبی در کنار مجموعه تاب کودک پیشنهاد میکنیم. استخر بادی , استخر شن بازی, سرسره بادی و کلبه کودک ازجمله اسباب بازی های جذابی هستند که میتواید در کنار مجموعه تاب کودک انتخاب کنید تا همه ی فرزندانتان بتوانند در کنار هم بازی کنند و لذت ببرند. دربرخی مجموعه بازی ها ممکن است گروه سنی برای استفاده از لوازم بازی متفاوت باشد، برای مثال در مجموعه تاب و سرسره کشتی که کودکان 1.5 تا 7 سال میتوانند از آن استفاده، کودک 1.5 ساله میتواند از تاب آن استفاده کند ولی استفاده از سرسره این مجموعه باید حتما با کمک والدین باشد.

چقدر فضا برای جا دادن مجموعه تاب کودک نیاز است؟

فضایی که برای جا دادن مجموعه تاب کودک مورد نظرتان در اختیار دارید نیز بسیار مهم است. اگر منزل شما حیاط دار باشد میتوانید یک مجموعه تاب کودک مناسب برای فضای باز انتخاب کنید و اگر برای فضا آپارتمانی یک مجموعه تاب کودک میخواهید مطمئن باشید که برای شما هم پیشنهاد های جذابی وجود دارد. برای مثال مجموعه تاب کودک کجاوه ای زرافه و مجموعه تاب و سرسره کودک طرح حروف انگلیسی هم در محیط داخل منزل قابل استفاده است و هم در حیاط منزل. اما برای استفاده ی آنها در حیاط بهتر است که این مجموعه بازی ها را در یک محیط سقف دار قرار دهید.

قیمت تاب کودک (قیمت مجموعه بازی کودک)

آخرین نکته بودجه ی مد نظر شما برای خرید تاب کودک و یا دیگر لوازم جانبی می باشد. اما جای نگرانی نیست! لاین تاب و سرسره کودک ایمن ترافیک کالا بسیار متنوع بوده و برای هر فضا و بودجه ای, محصولی با کیفیت به شما پیشنهاد میدهد. بنابر این اگر قصد دارید فضای بازی کودک خود را بسازید همین حالا از صفحه تاب سرسره ی کودک وبسایت ایمن ترافیک کالا دیدن کنید و برای هرگونه اطلاعات بیشتر با مشاوران در ارتباط باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا