سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

ترسناک ترین پارک های آمریکا

همه ی افراد همیشه به دنبال گوشه ی دنجی از پارک می گردند تا بر روی  نیمکت پارک  بنشینند. یا استراحت کنند یا با دوستان خود به گفتگو بپردازند و یا کمی بنشینند تا دمی با آرامش فکر کنند و رویا پردازی کنند. اما همه ی پارک برای این منظور ساخته نشده اند. با ما همراه باشید تا پارک هایی به شما معرفی کنیم که خود عاملی برای ایجاد وحشتند. اما گاهی حتی زیباترین مناظر و چشم‌اندازها نیز قادر به وسوسه کردن افراد برای بازدید از پارک و فضاهای سبز نیستند، چرا که سایه ترس و وحشت بر این تابلوهای رنگارنگ خداوند سایه افکنده است  .

داستان گردشگری وحشت اغلب در میان ترسناک ‌ترین مکان‌ها می‌گذرد، جایی که اشباح در میان سایه‌ها پنهان شده و در انتظار قربانیان خود لحظه ‌شماری می‌کنند. به همین خاطر جای تعجب است که چگونه شماری از پارک و فضاهای سبز به دلیل حضور ارواح و شائبه تسخیر شده بودن، مبدل به مکان‌هایی ترسناک شده‌اند. مکان‌هایی که از رسالت خود برای آرامش بخشیدن به نوع بشر فاصله گرفته و در عوض، ترس به جان افراد می‌اندازند .

پارک گریفیث لس آنجلس، کالیفرنیا

گریفیث پارک یک پارک بزرگ شهری است که در انتهای شرقی کوهستان سانتا مونیکا در مجاورت شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا واقع شده است. این پارک 1,740 هکتار وسعت داشته و یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های شهری آمریکای شمالی است. در عین حال این پارک عنوان دومین پارک بزرگ کالیفرنیا را نیز یدک می‌کشد.

اما در این میان تنها وسعت این پارک شهری مایه شهرت آن نیست. پارک گیریفیث همچنین به خاطر رصدخانه معروف و جهانی خود، یک باغ وحش بازسازی شده و البته حضور نشان شناخته شده‌ی هالیوود نیز به خود می‌بالد. اما در کنار این همه عامل برای جلب توجه گردشگران و بازدیدکنندگان، پارک گریفیث تاریخچه‌ای تیره و تار هم دارد که مملو از حضور جاودانه‌ی ارواح و وقوع پدیده‌های ماورایی غیرقابل توضیح است. در حقیقت نمی‌توان به سادگی از مسیر بسیاری از ارواح ساکن این پارک دوری کرده و با خیال راحت به تماشای این جاذبه دیدنی نشست.

منطقه حفاظت شده ایالتی جایچی مانیتو

جایچی مانیتو یک اندوختگاه طبیعی کوچک در حدود 91 جریبی است که در لیون کانتی واقع شده است. عمده شهرت این منطقه به دلیل حضور بومیان باستانی آمریکا و نیز برآمدگی‌های «Sioux Quartzite» است که 1?6 میلیارد سال قدمت داشته و به دوره پر کامبرین باز می‌گردد. از سوی دیگر این مکان به‌عنوان محل تدفین سرخپوستان آمریکا نیز شناخته شده است. نام این محل در زبان «Anishinabe» به معنی «روح بزرگ» است.

جایچی مانیتو در گوشه ‌ی شمال غربی ایالت آیووا واقع شده، یک فضای کوچک با طبیعت زیبا که با چشم‌اندازی سر سبز پوشیده شده است. همچنین یک رودخانه در این حوالی جاری است که زیبایی بیشتری به این محیط بخشیده است. اما این زمین سرسبز تاریخچه ‌ای نه چندان خوشایند دارد که در تضادی آشکار با این زیبایی چشم‌نواز قرار گرفته و اینجا را مبدل به مکانی ترسناک کرده است.

در 17 نوامبر سال 1973 اتفاقی تلخ در این مطقه رخ داد. در آن زمان پنج نوجوان در این پارک کمپی برپا کرده و دور هم به خوشگذرانی و نواختن و خواندن آهنگ مشغول بودند. در همان زمان برادران «فرایر» (Fryer) از ساکنان محلی، به سمت آن‌ها آتش گشوده و چهار نوجوان را به ضرب گلوله از پای درآوردند. سپس این سه برادر تنها عضو باقی مانده گروه «ساندرا چسکی (Sandra Cheskey) را با خود به مزرعه‌ شان برده و بعد از آزار و اذیت او را رها کردند.

با همه خشونت و مرگ‌های رخ داده در این مکان، جای تعجب نیست که این پارک به‌عنوان یکی از مکان‌های تسخیر شده معروف نواحی غربی شناخته می‌شود. بازدیدکنندگان پارک معمولا از تجربه‌ی پدیده‌های ماورایی عجیب و آزار دهنده‌ای صحبت می‌کنند که باعث هراس آن‌ها شده است، تجربیاتی همچون شنیدن صدای موسیقی فراطبیعی. همچنین پیکره‌ ای تیره و تار در میان درختان جنگل پرسه می‌زند. این شبح ظاهرا بیش از دو متر قد داشته و به نظر می‌رسد روح یکی از محافظان بومی است.

هامل پارک، اوماها، نبراسکا

پارک زیبا و خوش‌منظره هامل در شمال اوماها در ایالت نبراسکا واقع شده است. این پارک 0?82 کیلومتر مربع وسعت داشته و زمین آن در سال 1930 به شهر اوماها اهدا شده است. نام این پارک از ژوزف هاملگرفته شده که مدت ‌ها سرپرستی پارک و فضا های سبز اوماها را برعهده داشت.

پارک هامل تاکنون شاهد چندین مرگ بوده، همچنین محل اجرای مراسم شیطان‌پرستی و نیز محل دفن اجساد بومیان آمریکا بوده است. در مجموع اینجا معدن طلای اتفاقات ماورایی و غیر قابل توضیحی است که به ویژه مورد علاقه‌ی افراد ماجراجو و جویندگان ترس و وحشت قرار دارند.

جکسون پارک، اچیسون، کانزاس

جکسون پارک در ایالت کانزاس آمریکا، زادگاه یکی از افسانه‌های ترسناک این سرزمین است. داستانی ترسناک که قدرت کافی برای تحت تأثیر قرار دادن و به بازی گرفتن ذهن شنونده را دارد. این افسانه موسوم به مولی مقدسدست کم دارای دو نسخه متفاوت است.

داستان معروف و شناخته شده ‌تر این افسانه با زندگی دختری جوان به نام مولی ارتباط دارد. ظاهرا بعد از پایان یک مهمانی و حین عبور از پارک مولی با نامزدش اختلاف پیدا می‌کند. مرد جوان تحت تأثیر خشم سوار ماشین شده و او را تنها در پارک رها کرده و به دنبال کار خود می‌رود، اما روز بعد جسد به دار آویخته شده مولی در پارک پیدا ‌می‌شود.

در نسخه دیگر این افسانه گفته شده که مولی یک دختر جوان آفریقایی-آمریکایی بوده که به خاطر رنگ پوستش مورد آزار قرار گرفت و در نهایت جسد بی ‌جانش آویزان از درختان پارک پیدا شد. باور کنید این افسانه ترسناک تا به حال لرزه بر اندام بسیاری از شنوندگان انداخته است.

هم‌اکنون حوالی نیمه شب در پارک هراسی وصف‌ناپذیر حاکم است. بسیاری از بازدیدکنندگان از شنیدن صدا های عجیب و ماورایی صحبت کرده و حتی عده ‌ای می‌گویند کسی با صدای بلند اسم مولی را فریاد می‌زده است. این وحشت با مشاهده‌ ی پیکر آویزان زنی از یک درخت، حتی رنگ و بویی به مراتب ترسناک ‌تر هم به خود گرفته و عامل هراس بسیاری شده است.

نظر شما در مورد داستان این پارک‌های تسخیرشده چیست؟ آیا شما هم مایل هستید در یکی از آن‌ها حضور پیدا کرده و از نزدیک صحت و سقم این داستان‌ها را بررسی کنید؟

کلام آخر

در این مطلب شما را با ترسناک ترین پارک های آمریکا آشنا کردیم.

ایمن ترافیک کالاتولید کننده و فروشنده انواع نیمکت پارک، مدل های مختلفی از نیمکت پارکی را با قیمت مناسب عرضه می دارد. برای خرید انوع نیمکت پارکی به سایت ایمن ترافیک کالا  مراجعه نمایید و برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا