سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

نیمکت پارک

یکی از وسایل پر کاربرد در مبلمان شهری انواع نیمکت ها می باشند که در سرتا سر شهر نصب شده اند تا امکان استراحت افراد در پیاده رو ها و یا پارک ها وجود داشته باشد  .  خرید نیمکت پارکی  یک اصلا مهم در مبلمان شهری است که هر شهری به آن نیاز دارد.

در این مقاله می خواهیم شما را با تعدادی از خاص ترین پارک های دنیا آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

عجیب ترین و خاص ترین پارک های دنیا

در دنیا شهرهایی وجود دارند که هر چقدر هم مدرن و لوکس و پیشرفته باشند، باز هم نه تنها از فضاهای سبز غافل نشده اند بلکه تعدادی از بهترین پارک های شهری دنیا را هم در خود جای دادهاند. چند مورد از خاص ترین آن ها را معرفی می کنیم.

پارک دنیای فِراری

این شهربازی که در “ابوظبی” پایتخت امارات متحده عربی قرار دارد مرکز سریعترین تِرن هوایی جهان است.

پارک گلدن گیت

در فهرست بهترین پارک های شهری دنیا، دومین پارکی که می خواهیم معرفی کنیم هم در شهر سانفرانسیسکو قرار گرفته است، پارکی که آنقدر وسیع است که می توانید ساعت ها و ساعت ها و روزها به گشت و گذار در آن بپردازید و خسته هم نشوید. در ضمن این پارک از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر سانفرانسیسکوی آمریکا هم هست، بد نیست بدانید که در گلدن گیت حدود 1600 گونه ی گیاهی مختلف وجود دارد، این پارک به پروانه هایش هم مشهور است. علاوه بر این، رویدها و اتفاقات مهمی که قرار است در سانفرانسیسکو اتفاق بیفتد، معمولا در این پارک برگزار می شود.

پارک جمهوری کودکان

این شهربازی همانند یک شهر است؛ اما تنها برای کودکان در آرژانتین تهیه شده است. در این پارک کلیسا، بندر، فرودگاه، رستوران، هتل و بسیاری وسایل دیگر به چشم می خورد.

پارک بیهای پکن

این پارک که از سال 1925 پذیرای بازدید کنندگان بوده است، قدمتی 1000 ساله دارد و در شهر پکن پایتخت چین قرار دارد و البته که فقط یک پارک و فضای سبز نیست بلکه سازه ها و ساختمان های تاریخی زیادی را هم در خود جای داده است. پارک بیهای در پکن دارای وسعتی معادل 69هکتار است. یکی از دیدنی ترین بخش های این پارک سالن 4 اژدها و 9 اژدها است که مردم چین نسبت به این سالن ها باور مذهبی دارند.

پارک تمساح ها

این پارک در استرالیا قرار دارد. کسانی که به این پارک می روند درواقع به قفس مرگ وارد شده اند و پس از آن وارد آبهایی می شوند که در آن تمساح وجود دارد.

پارک اروپای کوچک

این پارک در بلژیک قرار دارد. همانطور که از نام آن مشخص است، در این پارک می توانید همه جاذبه های اروپا را در یک مکان و در مقیاس کوچک ببینید. هر ساله 350 هزار نفر از این پارک بازدید می کنند.

پارک قلمروی کوتوله ها

این پارک در چین واقع شده است و حدود 100 کوتوله در آن کار می کنند. قد این افراد باید بین 2 تا 4 فوت (60 تا 120 سانتی متر) باشد. این کوتوله ها گردشگران را با آهنگ و رقص سرگرم می کنند.

پارک دیگرلند

این پارک در انگلیس قرار دارد. در این پارک کودکان و نوجوانان می توانند سوار بر وسایل سنگین حفاری و ساخت و ساز شوند.

پارک اکو آلبرتو

در این پارک وسایل بازی هیجان انگیز دیده نمی شود. این پارک در مکزیک به بازدیدکنندگان امکان می دهد تجربه ای عجیب داشته باشند. درواقع افراد می توانند تجربه کنند که اگر غیرقانونی از مکزیک وارد آمریکا شوند، چه بلایی بر سرشان می آید.

کلام آخر

در این مطلب شما را با خاص ترین و عجیب ترین پارک های دنیا آشنا کردیم. شاید امکان سفر به این پارک ها برای هرکسی امکان پذیر نباشد اما اطلاع از این پارک ها خالی از لطف نیست.

برای خرید انواع مبلمان شهری اعم از نیمکت پارک، آبخوری، گلدان، وسایل بدنسازی پارک و ... می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید.

 نیمکت پارک