سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

تاب سرسره پارکی

تاب سرسره پارکی به عنوان جذابترین بازی بچه ها در محیط بازو فضای سبز تنوع مناسبی دارد. استفاده از فلز و پلاستیک در ساخت این وسایل بازی رایج است. خرید تاب سرسره پارکی ترکیبی برای محل های شلوغ مانند پارک ها، مهدکودک ها و خانه بازی ها مناسب است. می خواهیم در این مقاله شما را با بهترین پارک های آبی دنیا آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

12 مورد از بهترین پارک های آبی جهان آشنا شوید

پارک سیام / تنریف، اسپانیا

پارک سیام برای 5 سال پیاپی جایگاه اول در بهترین پارک های آبی جهان را به خود اختصاص داده است. شما می توانید در این پارک آبی بدون هیچگونه دغدغه ای تفریح و استراحت کنید. هرآنچه بخواهید در این سرزمین آبی یافت می شود. کودکان عاشق مسیر طولانی مکونگ راپید خواهند شد. کودکان شما تجربه ایندیانا جونز خواهند داشت. همچنین عاشق اژدها خواهید شد که احساس واقعی جاذبه ی صفر را برای شما ایجاد می کند.

واتربوم بالی / کوتا، اندونزی

یکی دیگر از بهترین پارک های آبی جهان واتربوم بالی است که منحصربه فردترین مسیرهای آبی دنیا را دارد. شما می توانید با بادکنک های پر از آب به سمت یکدیگر پرتاب کنید، با تفنگ آبپاش بجنگید یا در مسابقه توئین ریس دوست خود را به چالش بکشید. در رودخانه تنبل شناور شوید و از تونل های معروف سوپر باول گذر کنید.

بیچ پارک / اکوئیرز، ایالت سیارا، برزیل

بیچ پارک یکی از بهترین پارک های آبی خانوادگی دنیاست. برای تفریحات خانوادگی به جزیره گنج برویدو نمایش آکوا را با کودکان خود تماشا کنید. سپس آتلانتیس و بلک مورای را سوار شوید و ماجراجویی داشته باشید. برای هیجان آدرنالین می توانید از سقوط 2 نفره با شیب 90 درجه پایین بروید. همچنین سقوط آزاد اینسین را امتحان کنید که از ارتفاع 14 طبقه ای شما را با سرعت 65 مایل بر ساعت به پایین می فرستد.

ترماز دو لارانژایس / الیمپیا، ایالت سائوپائولو، برزیل

پارک ترماز دو لارانژایس هیجان انگیزترین و از بهترین پارک های آبی جهان است که در ایالت سائوپائولو واقع شده است و سریعا در حال تبدیل شدن به محبوب ترین پارک های آبی در سرتاسر کشور است. سواری های عالی و زیرساخت فوق العاده در این پارک موجود هستند. این پارک به راحتی می تواند با پارک آبی های برتر آمریکا رقابت کند. همچنین نقدهای خوبی در خصوص تمیزی و نظافت این پارک موجود هستند.

پارک آبی تایفون لاگون دیزنی / اورلاندو ، فلوریدا

پارک آبی تایفون لاگون دیزنی به عنوان بهترین پارک آبی در آمریکا شناخته شده است و مناسب برای سفر روزانه برای هجوم آدرنالین می باشد. در این پارک می توانید در اسلایدهای آبی هیجان انگیز از قبیل میدی فالز و استورم اسلایدز سوار شوید، در شارک ریف با حیوانات آشنا شوید و سپس با تمام خانواده برای یک قایق سواری در یک لوله داخلی در آبشار گنگ پلنک بروید. جالب است بدانید در استخر موج پارک تایفون لاگون کلاس موج سواری نیز آموزش داده می شود.

آکواپارک ایسترالاندیا / نوویگاد ، کرواسی

در آکواپارک ایسترالاندیا استخر پرش، اسپری ارینا، استخر موج و استخر هیدروماساژ تنها بخشی از تفریحات آبی هستند. سرسره ها حتی هیجان انگیزتر هستند. سقوط آزاد، قایق سریع، تاپ گان، موشک فضایی و موج سواری مینی تنها برخی از انواع تفریحات این پارک می باشند.

پارک آبی وایلد وادی / دبی، امارات متحده عربی

پارک آبی وایلد وادی بیش از 30 جاذبه و سواری بوده که شامل آبشارهای جمیرا سسیرا و سقوط آزاد از برج سرج می باشند. همچنین ویپ اوت و ریپ تاید را تجربه کنید که تجربه فوق العاده موج سواری را بدون نیاز به رفتن تا دریا برای شما ایجاد می کند. با تور دبی میتوانید از این پارک هیجان انگیز دیدن کنید .

ماکادی واتر ورلد / هورگادا ، مصر

پارک ماکادی واتر ورلد بزرگترین پارک آبی مصر و از بهترین پارک های آبی جهان است که دارای 50 سرسره آبی هیجان انگیر برای تمام سنین می باشد. یک سقوط آزاد 19 متری نیز در این پارک موجود است. با وجود اسنک بار ها و نزدیکی تمام امکانات، نیاز زیادی به راه رفتن برای شما نیست، اما یادتان باشد که کفش های مناسب خودتان را همراه داشته باشید زیرا که زمین بسیار داغ می شود.

اکوپارک اهایودا ژود / پورتو سگورو، برزیل

اکوپارک اهایودا ژود یک پارک آبی همگام با طبیعت است. در کنار تمام تفریحات موجود در یک پارک آبی، این پارک سرسره های هیجان انگیز، استخرهای عجیب و یک ساحل دارد. زیپ لاین هم در این پارک وجود دارد. فرقی ندارد که به دنبال آدرنالین هستید یا می خواهید به آرامش برسید، ماجراجویی در اکوپارک اهایودا ژود انتظار شما را می کشد.

پارک آبی وت ساید / خلیج هروی ، استرالیا

پارک آبی وت ساید یک مرکز آبزی درست در خط ساحلی می باشد. برای ورود که این پارک نیاز به پرداخت هزینه نمی باشد. البته برای استفاده از سرسره های آبی و فلیپ ساید برد رایدر هزینه دریافت می شود. این پارک دوست دار محیط زیست یک دارایی عمومی است که پیرامون تفریحات آبی طراحی شده است. در میان ماه های می تا آگوست به منظور نگهداری سالانه زمستانی پارک تعطیل می شود.

پارک آبی تریل / کوکوکی، باهاما

پارک آبی تریل یک پارک رویال کارائیب است که اخیرا بازسازی شده است. بلندترین سرسره آبی آمریکای شمالی، بزرگترین استخر موج، بزرگترین استخر آب تازه کارائیب در این پارک قرارگرفته اند. در اسلینگ شات شما می توانید لحظاتی بی وزنی را تجربه کنید، سپس در توئیستر دو نفره به پایین پرتاب شوید و در میان تونل هایی با چراغ های چند رنگ قایق سواری کنید. قله دردویل با ارتفاع 40 متری برای افرادی با قلب ضعیف نیست. وجود صندلی داخل آب، میزان احساس راحتی را بسیار بیشتر می کند.

پارک تراپیکال آیلند / کراسنیک، آلمان

پارک تراپیکال آیلند هم از بهترین پارک های آبی جهان است که در نزدیکی شهر برلین واقع شده و داخل یک سفینه هوایی قدیمی قرارگرفته است. با وجود بزرگترین جنگل بارانی داخل فضای بسته و بلندترین برج آبی آلمان، این پارک مناسب برای حمله آدرنالین است. رودخانه وایت واتر یکی از جاذبه های خارجی و طولانی ترین در کشور آلمان است. زمین بازی آبی جانگل اسپلش مناسب برای تمام خانواده است. مرکز آبگرم گرمسیری این پارک سونا و ماساژ ارائه می دهد.

خرید تاب سرسره پارک

 

در این مطلب شما را با بهترین پارک های آبی دنیا آشنا نمودیم. حال به تاب سرسره پارک می پردازیم. خرید تاب سرسره های پلاستیک و فلزی کوچکتر برای باغ، ویلا و حیاط منازل گزینه بهتری است. نصب تاب و سرسره فلزی و پلاستیکی نیاز به مهارت کافی دارد. برای خرید تاب سرسره پارک و یا در صورتی که برای نصب امن و اصولی تاب سرسره پارکی نیاز به نصاب داشته باشید کافی است با شماره های داخل سایت ایمن ترافیک کالا تماس حاصل کنید.

تاب سرسره