سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

تاب سرسره پارکی

تاب سرسره پارکی به عنوان جذابترین بازی بچه ها در محیط بازو فضای سبز تنوع مناسبی دارد. استفاده از فلز و پلاستیک در ساخت این وسایل بازی رایج است. خرید تاب سرسره پارکی ترکیبی برای محل های شلوغ مانند پارک ها، مهدکودک ها و خانه بازی ها مناسب است.قیمت تاب سرسره فلزی و پلاستیکی ترکیبی نسبتا بالا است اما آموزش بازی گروهی و زندگی اجتماعی در این تاب و سرسره میسر است. اما در دنیای امروزی پارک هایی ساخته شده اند که دیگر تنها جنبه سرگرمی ندارند و گاهی هم باعث ترس و یا تعجب کودکان می شوند. حتی ممکن است برای کودکان هم ساخته نشده باشند و مناسب آن ها نباشد. با ما همراه باشید تا بابرخی از این پارک ها آشنا شویم.

پارک های موضوعی عجیب و ترسناک در جهان که کودکان را فراری می دهند

اگر شما هم به هیجان و ماجراجویی علاقمند باشید ممکن است دوست داشته باشید بازدید از برترین پارک های موضوعی عجیب و ترسناک را در برنامه های سفرتان قرار دهید. در نوشتار دیدنی ترین پارک های موضوعی عجیب و ترسناک، از پارک موضوعی ترسناک مانند تجربه قطع برق در سانفرانسیسکو  San Francisco’s Blackout Experience تا وسایل بازی عظیم و هیولا شکل در هیومن تربوچت Human Trebuchet و پارک های وهم آور فراموش شده مانند پادشاهی گالیور Gulliver’s Kingdom در ژاپن، به معرفی پارک های موضوعی ترسناک و عجیب در جهان می پردازیم که با فضای وهم آور و بخش های ترسناک خود، کودکان را و حتی گاهی بزرگسالان را فراری می دهند.

تجربه قطع برق در سانفرانسیسکودر آمریکا

برای اینکه بازدید کنندگان واقعا بترسند، کارگردانان فیلم های ترسناک، نویسندگان و سایر خالقان این گونه فیلم ها می بایست ترس های کوچک روانی انسان ها را بشناسند و از آن ها استفاده کنند. بزرگترین ترس انسان ها از ناشناخته هاست که معمولا در دو فضا بیشتر اتفاق می افتد: فضای تاریک و فضای ساکت. تنها با شنیدن نام تجربه قطع برق در سانفرانسیسکو San Francisco’s Blackout Experience کاملا مشخص است این پارک موضوعی چگونه قرار است در شما نفوذ کند و شما را بترساند. دیدن بازدید کنندگان که چگونه روی سرشان کلاه های پارچه ای کشیده شده و در برابر اجرا کنندگان پارک هیچ قدرتی ندارند، تجربه پرتنش و هیجان انگیزی است. اینطور که می گویند نمادهای اصلی این پارک، دیوارهای پوشیده شده از نایلون های سیاه، دکوراسیون خیلی ساده و خلوت و بازیگرانی هستند که ماسک های هالووینی ندارند؛ بلکه انسان های واقعی هستند. این مورد از عجایب برترین پارک های موضوعی عجیب و ترسناک هست.

فارماگدوندر بریتانیا

وقتی موجودات فرا واقعی و هیولاهای چاقو به دست در حال دنبال کردن شخصیت های داستانی بر صفحه سینما یا کتاب های ترسناک هستند، کنار آمدن با آن ها آسان است اما وقتی همین اتفاق را در زندگی واقعی خودمان تجربه کنیم، نمی توانیم به همان اندازه خونسرد باشیم؛ حتی اگر بدانیم در یک پارک تفریحی هستیم. یک پارک موضوعی در لانکشایر انگلستان است که چهار جاذبه ترسناک و منحصر به فرد دارد. آنقدر عجیب و ترسناک هستند که خیلی از بازدید کنندگان جرات نمی کنند در آن ها شرکت کنند

متل بیتسدر آمریکا

متل بیتسدر پنسیلوانیا قرار دارد و در زمینه برترین پارک های موضوعی عجیب و ترسناک، یک کهنه سرباز کارآزموده و با سابقه به شمار می رود. وبسایت این پارک به این موضوع می نازد که بیش از 28 سال در زمینه ترساندن فعالیت کرده و آنقدر ترسناک است که کسانی که قلب های ضعیفی دارند هرگز نباید به آن پا بگذارند.

این پارک از لوکیشن فیلم ژانر وحشت روانی ساخته هیچکاک الهام گرفته است. برای ورود به این پارک نیاز به رزرو ندارید. باید در این پارک به یک گاری سواری در میان ارواح بروید و یا یک مترسک انتقام جو و بی رحم را شکست دهید.

پارک های ترسناک زیادی در دنیا ساخته شده اند که در مطالب بعدی با آنها آشنا خواهیم شد.

خرید تاب سرسره پارک

در این مطلب شما را با برخی از عجیب ترین و ترسناک ترین پارک های دنیا آشنا نمودیم. حال به تاب سرسره پارک می پردازیم. خرید تاب سرسره های پلاستیک و فلزی کوچکتر برای باغ، ویلا و حیاط منازل گزینه بهتری است. نصب تاب و سرسره فلزی و پلاستیکی نیاز به مهارت کافی دارد. برای خرید تاب سرسره پارک و یا در صورتی که برای نصب امن و اصولی تاب سرسره پارکی نیاز به نصاب داشته باشید کافی است با شماره های داخل سایت ایمن ترافیک کالا تماس حاصل کنید.

 

.

تاب سرسره