سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

زیباترین باغ های جهان

خرید گلدان شهری در زیباسازی منظر شهری بسیار تاثیر گذار است زیرا با نصب گلدان های شهری زیبا و مدرن در خیابان ها، کوچه ها و محله ها می توانیم شهری پر از زیبایی و نشاط داشته باشیم. عناصر دکور در فضا های شهری موقعیت غالب را اشغال می کنند. کوچکترین جزئیات می توانند فضا را تغییر دهند. به همین دلیل بسیار مهم است که دکوراسیون اطراف برای شما خوشایند باشد و به شما امکان می دهد احساس راحتی کنید.

در این مقاله میخواهیم شما را با تعدادی از زیبا ترین و غیر معمول ترین باغ های دنیا آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

فرانسه : باغ های ورسای

در وب سایت رسمی ورسای برای بازرسی از باغ ها و پارک توصیه می شود سه ساعت اختصاص دهید. و با این حال ، به نظر می رسد که این زمان فقط کافی است که فقط به اینجا نگاه کنیم. برای یادگیری همه چیز ، به یک روز برای پیاده روی نیاز دارید - دو. لوکس - 900 هکتار یک پارک معمولی فرانسوی کلاسیک ، که توسط معمار منظر و باغبان دربار لوئیز چهاردهم آندره لنوتر طراحی و ساخته شده است و می درخشد - تحمل هیجان را ندارد  .

چشمه ها و غرفه های آب ، دستمال های بی پایان   هر کدام به روش خاص خود تزئین شده اند. هزارتوی سبز ، چمنزارهای بی نقص ، درختانی با تاج به شکل توپ و مخروط ، چمنزارها و تخت گل ... در پایان ، در برخی از مواقع ممکن است به سادگی بخواهید اینجا گم شوید. .

باغ واتیکان

این واقعیت که واتیکان به گردشگران اجازه ورود به باغ های افسانه ای آن را داده است ، دیگر خبری نیست. خبر این است که رسیدن به آنجا بسیار آسانتر است. هیچ محدودیتی وجود ندارد. باغها به طور روزانه به جز دوشنبه باز هستند و صف های  بلیط. بلیط مینی بوس های گشت و گذار بصورت آنلاین در وب سایت سرویس زیارت رومیان دیوکسان (www.operaromanapellegrinaggi.org) فروخته می شود ، از 48 یورو برای هر بلیط ، که شامل یک راهنمای صوتی به زبان روسی نیز می باشد. و بازدید از موزه های واتیکان و کلیسای سیستین). این مسیر از میدان پیوس XII آغاز می شود و کلیه جاذبه های اصلی باغ ها از جمله معروف Grotto Lourdes ، یک گل بزرگ به شکل یک نماد پاپی در جلوی روم کوریا و باغ انگلیسی را در بر می گیرد ، جایی که طبق شایعات ، پاپ فرانسیس عاشق پیاده روی است.

باغ کلود مونه، ژیورنی، فرانسه

Giverny ، در 85 کیلومتری شمال پاریس ، مدت ها است که مرکز توجه همه دوستداران امپرسیونیسم بوده است. آنها نه تنها توسط خانه موزه Claude Monet  یک عمارت دفن شده در گل ها با کرکره های سبز  بلکه توسط یک باغ چشم انداز جذاب نیز به خود جلب می کنند. باغ در جیورنی به حق یکی از شاهکارهای زیبا به حساب می آید.

سخن پایانی

گلدان شهری یکی از عوامل زیبایی شهر، پارک، فضای بالکن، محیط باز ساختمان های تجاری، مسکونی و اداری است. همانطور که می دانید تنوع متریال در ساخت گلدان شهری بسیار بالاست و همین امر خرید گلدان شهری را کمی سخت می نماید. مدل های دیگری از انواع گلدان شهری نیز وجود دارد. در صورت نیاز به مشاهده تنوع محصولات می توانید به فروشگاه اینترنتی نصاب یاب مراجعه نمایید.

گلدان