سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

نحوه تولید نیمکت پارکی  

خرید نیمکت پارکی علاوه بر پارک ها، خیابان ها برای باغ، ویلا و فضای سبز مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری نیز مناسب می باشد. در فرآیند تولید صندلی فلزی فضای باز این امر به صورت های مختلفی انجام می شود که نوع تولید آن و متریال به کار رفته در آن نیمکتهای پارکی  را از هم متمایز می کند .

حالت اول : تولید نیمکت پارکی لوله ای  :

نیمکتهای لوله ای پارکی با مدلهای مختلف به وسیله خمکاری و جوشکاری طراحی و تولید می شود . معمولا نیمکتهای لوله ای دارای پایه های بلندی هستند که در داخل بتن در محل نصب فرو می رود و فیکس می شود بنابراین قابل جابجایی نیستند . ولی مدلهایی هم قابل تولید هستند که به زمین پیچ می شوند و قابل جابجایی هستند .

استفاده از زانو ، درپوش ، حلقه لوله ای و …. در این نوع نیمکتها معمول است .

یک مدل از نیمکتهای لوله ای که به نیمکت آرامش نیز معروف است ni 27 حالت متحرک در قسمت نشیمن وجود دارد که به عقب و جلو تاب می خورد و این مدل با استقبال خوبی مواجه شده است .

حالت دوم : تولید نیمکت پارکی cnc

تولید نیمکت پارکی cnc سی ان سی  امری است بسیار حساس و دقیق است که نیازمند دستگاه برشکاری دقیق می باشد تا شکل بغلی قطعات برش شده زیبا ، هم شکل ، دقیقا هم اندازه و با کمترین پرتی ممکن انجام شود .

لبه های برش شده ورقهای فولادی بسیار تمیز می باشد به صورتی که نیازی به سنگزنی و تمیز کاری ندارد ، اما به جهت بالاتر بردن کیفیت پس از برشکاری لبه های قطعات برشکاری شده سنگ زنی و پرداخت می شود . این کار در مورد قطعات ریز و کوچک بیشتر مرسوم است .

معمولا در تولید نیمکتهای فلزی پارکی cnc از ورق 6 فولادی استفاده می شود که دارای استقامت و ایستایی بسیار خوبی است و مقاومت بسیار بالایی در برابر خم شدن و کج شدن دارد .

نحوه تولید این نوع از صندلیهای پارکی به این نحو است که در ابتدا طرح کلی این صندلی های فضای باز در نرم افزار کتیا به صورت سه بعدی طراحی می شود و جزییات آن مورد بررسی دقیق و اصلاحات قرار می گیرد سپس قطعات بغلی آن جهت برشکاری روی ورق فولادی st37 با ضخامت 6 میل با نرم افزاری خاص چیدمان می شود تا در بهترین حالت استفاده از ورق و کمترین پرتی قرار بگیرد . سپس فایل چیدمان شده به دستگاه برش داده می شود و ورق فولادی در دستگاه قرار می گیرد تا عملیات برش شروع شود .

پس از اتمام برشکاری قطعات بغلی نیمکت پارکی سی ان سی ما آماده است و پس از سنگ زنی آماده جوشکاری و نصب متعلقات می شود .

حالت سوم : تولید نیمکت پارکی چدنی یا نیمکت پارکی داکتیل :

مشخصه اصلی نیمکتهای پارکی چدنی در بغلی چدنی آنهاست که با طرح های مختلفی قابل تولید هستند که به وسیله ریخته گری چدن انجام می شود ، بقیه مراحل مونتاژ این محصول با نیمکتهای دیگر مشابه است . نیمکت چدنی پارکی از نظر وزنی از مدلهای دیگر سنگین تراست و این امر سرقت آنها را بسیار مشکل می کند ، علاوه بر این از نظر شکل ظاهری نیز بسیار شکیل و زیباست و مورد پسند همگان قرار می گیرد علی الخصوص وقتی از ست نیمکت پارکی و مخزن زباله پارکی چدنی استفاده شود . در نشیمن و پشتی صندلی های چدنی فضای باز از فلز و پروفیل استفاده نمی شود و از چوب و چوب پلاست استفاده می شود .

سخن پایانی

انتخاب نیمکت علاوه بر بودجه مالی به شرایط آب و هوایی نیز بستگی دارد. در مناطق مرطوب بهتر است که از نیمکت پارکی بتنی، سنگی و سیمانی استفاده شود و اگر آب و هوای معتدل دارید مدل های نیمکت چوبی، فلزی و چوبی و فلزی بهترین انتخاب می باشد. قیمت نیمکت پارکی سیمانی، بتنی و سنگی نسبت به دیگر انواع نیمکت بیشتر است اما به دلیل مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی و همچنین ضد سرقت بودن آن برای محیط شهری بهترین انتخاب است.

ایمن ترافیک کالا انواع نیمکت پارکی با تنوع و کیفیت بالا را در این فروشگاه عرضه می دارد. برای خرید انواع نیمکت پارکی به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا