سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

تاب سرسره کودک

یکی از معیارهای مهم در خرید تاب سرسره، توجه به سن کاربران است. اگر هدف شما از خرید این محصول، سرگرمی کودک است باید تاب سرسره مخصوص سن کودک را خریداری نمایید. همچنین برای انتخاب تاب سرسره مناسب باید به مکان نصب آن نیز توجه کنید. برای مثال به منظور خرید تاب سرسره کودک برای استفاده در منزل و حیاط، می توانید تاب سرسره پلاستیکی با ارتفاع و سایز کوچک را انتخاب نمایید. این محصول هم ایمنی کودکان را تامین می کند و هم طول عمر بالایی دارد.تاب سرسره کودک متناسب با سن و نیازهای کودکان طراحی و ساخته شده است. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که می توانند ایمنی کودک را حین بازی فراهم کنند و از آسیب او جلوگیری نمایند.

چرا تجهیزات خانه بازی کودکان، باید سبک و قابل حمل باشد؟

همان‌ طور ‌که گفتیم خانه‌ بازی کودک مکانی است که کودکان زمان زیادی از وقت روزان? خود را در آنجا می‌گذارنند. بعضی از این مکان‌ها فضای نسبتاً محدودی دارند و باید در چیدمان آن‌ها بسیار دقت کرد. به‌علاوه نمی‌توان از وسایل بسیار متنوعی در آن‌ها استفاده کرد. در نتیجه ممکن است کم‌کم تجهیزات خانه بازی کودکان و بازی با لوازم پلی اتیلن برای کودکان تکراری شود  .

شن بازی کودکان و فواید آن

در این میان، چیزی که می‌تواند فضا را از تکراری و خسته‌کننده بودن نجات دهد، تغییر در چیدمان خانه‌های مشاغل و مهد کودک‌هاست.

وسایلی مثل پمپ گاز اسباب بازی کودک و پمپ بنزین اسباب بازی کودک در عین سبکی و قابل حمل بودن، هم می‌توانند جلو? خوبی به خانه‌های بازی بدهند و هم فضای کمی را اشغال کنند. به‌علاوه جزو وسایل مورد علاقه کودکان نیز هستند .

نکاتی درباره ایمن بودن تجهیزات مهد کودک

نداشتن لبه‌های تیز و برنده؛

داشتن پوشش‌های حفاظتی مناسبی مثل تکیه‌گاه و کمربند محافظ در تاب‌ها؛

مناسب‌بودن ارتفاع پله‌ها در وسایلی مثل سرسره‌ها؛

کم‌بودن فاصله نشیمنگاه تا زمین در صندلی‌ها.

چطور آسیب‌دیدن کودکان را هنگام استفاده از لوازم مهد کودک کاهش دهیم

استفاده از وسایلی که مناسب سن کودکان باشد، بسیار اهمیت دارد. امروزه در مهد کودک‌ها کودکانی در رده‌های سنی مختلف حضور دارند. به همین دلیل وسایل بازی مختلفی هم مناسب با این رده‌های سنی تهیه می‌شود. نکته مهم این است که به کودکان آموزش دهیم که حتماً از وسایل بازی مناسب سن خود استفاده کنند. در کنار آن، باید این وسایل بازی ویژگی‌‌هایی داشته باشند. مثلاً گذاشتن تاب‌هایی با ارتفاع زیاد در مهد کودک‌ها مناسب نیست.

نکاتی که والدین در انتخاب مهد کودک فرزندان خود باید به آن‌ها توجه کنند

تمام مواردی که پیش از این ذکر شد، نکاتی است که والدین هم باید در انتخاب مهد کودک فرزندانشان به آن‌ها توجه کنند. والدین باید با لوازم مهد کودک و تجهیزات خانه بازی کودک آشنایی کافی داشته باشند و بدانند چه وسایلی برای سن فرزندشان مناسب است. آن‌ها باید به دقت بررسی کنند این وسایل در مهد کودکی که فرزندشان را به آن می‌سپارند حتماً وجود داشته باشد. به علاوه باید به تمیز بودن این وسایل و اینکه از چه جنس و رنگی تهیه شده‌اند و اینکه آیا نکات ایمنی در خرید تجهیزات مهد کودک مد نظرشان رعایت شده است یا خیر، توجه کنند.

خرید لوازم بازی خانگی و مهد کودک

ایمن ترافیک کالابه عنوان یکی از فروشگاه های عرضه کننده انواع تاب سرسره و لوازم بازی کودکان محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران ارائه می کند. به منظور انتخاب بهترین تاب سرسره، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش این مرکز بهرمند شوید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره درباره خرید تاب سرسره پلاستیکی و نحوه نصب آن می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا