سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

 

کلاه کار ساختمانی جی اس پی  در کارگاه های ساختمانی، بتراشکاری و نجاری کاربرد دارد. این کلاه ایمنی در رنگ مشکی تولید شده است و رنگ به کار رفته در تولید آن در برابر عوامل محیطی مقاومت مناسبی دارد. این محصول قادر است که سر را در برابر سقوط اجسام و وارد آمدن ضربه محافظت نماید. این کلاه با کاهش نیروی وارد آمده به سر از آن محافظت می کند. این مدل کلاه ایمنی تنها 1240 گرم وزن دارد و جزء کلاه های ایمنی سبک وزن به شمار می آید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار کارگاهی هترمن از PVC   ساخته شده است. PVCیکی از انواع مواد اولیه مقاوم در برابر ضربه، سقوط اشیا و سوراخ شدن است. از این رو در ساخت تجهیزات ایمنی همچون کلاه ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از ویژگی هایPVC   وزن سبک آن است. این کلاه تنها 1240 گرم وزن دارد و نسبتا سبک است. در تولید این کلاه ایمنی از استاندارد EN397  استفاده شده است و می توان گفت کلاه به ساختار سر انسان تطابق کامل دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار مهندسیMK6 jsp از جمله کلاه ایمنی ساخت ایران است که سر را در برابر سقوط اجسام وارد آمدن ضربه محافظت می کند. این کلاه ایمنی از پلی اتیلن ساخته شده است. از ویژگی های مهم پلی اتیلن مقاومت آن در برابر شکستگی و استحکام بالای آن می باشد. این متریال توانسته است گزینه بسیار مناسبی برای ساخت کلاه ایمنی مهندسی باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار پارکسون نقاب داربرای زمانی طراحی شده است که کارگران و مهندسین در فضای آزاد مشغول به فعالیت هستند و خطر سقوط اشیا وجود ندارد. همانطور که می دانید نور خورشید و اشعه های ساطع شده از آن نباید بیش از اندازه به پوست سر و صورت برخورد نماید. پیری زودرس پوست، ایجاد لکه پوستی و در بعضی مواقع سرطان پوست از جمله مشکلاتی است سلامتی کارگران مشغول به کار را تهدید می کند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار پرشین سیفتی یکی از انواع کلاه ایمنی بسیار مقاوم و ایده آل برا کارگران و مهندسین به شمار می آید. از این مدل برای افرادی که در ساختمان سازی، راه و شهرسازی، عمران و …فعالیت دارند استفاد می شود. این محصول ایرانی از پلاستیکABS ساخته شده است. این متریال از جمله مقاومترین انواع پلیمر پلاستیک است که  قادر است در برابر حرارت، مواد شیمیایی، سقوط اجسام، وارد آمدن ضربه و …سروگردنشمارامحافظتنماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه کار تاپ کپ jsp از پلی اتیلن فشرده ساخته شد هراست و در برابر ضربه، سقوط اشیا، برخورد اشیا تیز و …کاملامقاوماست. این محصول دارای بند ریگلاژی است و شما را قادر می سازد کلاه را بر اساس اندازه صورتتان تنظیم نمایید. این کار باعث می شود در زمان کار کلاه از سر شما نیوفتد. از دیگر ویژگی های این کلاه لبه باریکی است که در جلو کلاه تعبیه شده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا