سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

دستکش کار ضد برش استادکار  از جمله دستکش های ایمنی بسیار مقاوم و با انعطاف پذیری بالا است. شما هر جا که احساس کردید دستتان در معرض آسیب است می توانید از این دستکش استفاده کنید. در قسمت کف دست و نوک انگشتان این مدل از لایه بسیار مقاومی استفاده شده است. این ماده باعث می شود هیچ قطعه تیز و برنده این مانند براده های چوب و آهن وارد پوست دست نشود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستکش کار کف مواد استادکار از پلی اورتان ساخته شده است. این دستکش دست را در برابر عواملی همچون اکسیداسیون، حلال ها، روغن، مواد نفتی و بنزین محافظت می کند. این دستکش با این قابلیت خاص خود قیمت چندان زیادی ندارد. این دستکش انعطاف پذیری مناسبی دارد و فرد می تواند در هنگام کار با مواد شیمیایی ظریفکاری نیز انجام دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستکش کار ژله ای استاد کاربه قدری بهینه طراحی شده است که همه می تواند در هر کاری از آن استفاده کنند. دلیل این موضوع را می توان در نحوه بافت آن جستجو کرد. این دستکش در قسمت مچ دست کشبافت است و به این شکل به راحتی در دست فیکس می شود. این دست کش در قسمت روی دست از الیاف بسیار مقاومی بافته شده است و در کف دست روکش پلاستیکی دارد.

 دستکش کار

دستکش کار تانگ وانگیکی از انواع دستکش ایمنی برای انجام ظریف کاری است. این دستکش به واسطه ضخامت مناسبی که دارد مانع از انجام فعالیت های ظریف نمی شود. این دستکش به دلیل داشتن لایه ای از نیتریل در روکش در برابر مواد شیمیایی همچون مواد نفتی و روغنی مقاومت مناسبی دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستکش کار کف مواد تانگ وانگ از پلی استر تولید شده است. دوخت این دستکش به نحوی است که در استفاده طولانی مدت دست خسته نشده و آسیب نمی بیند. این دستکش در برابر سوراخ شدن و ساییده شدن مقاومت بسیار بالایی دارد. این دستکش از برخورد مواد روغنی و نفت با دست پیشگیری می کند و خود در برخورد با این مواد کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستکش کار کف چرمی دوبل ایرانی از جمله مهمترین تجهیزاتی ایمنی است که از دست ها محافظت می کند. دست یک کارگر اگر دچار مشکل شود عملا دیگر قادر به انجام کارهای خود نخواهد بود. به همین دلیل استفاده از دستکش اهمیت زیادی دارد. یکی از دلایلی که افراد کمتر از دستکش استفاده می کنند راحت نبودن دست ها در حین کار است اما این مدل دستکش ایرانی در قسمت بالای دست از پارچه دوخته شده است و در کف دست دارای چرم با دوامی است که در حین کار قدرت مانور فرد را کاهش نمی دهد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا