سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

کفش کار مارکو ساق بلندمقاومت بسیار زیادی داشته و از پا در برابر آسیب های احتمالی موجود در محیط کاری محافظت می نماید. همچنین رویه محصول نام برده عایق مناسب گرما و حرارت بوده و مانع از آتش گرفتن و سوختن کفش در شرایط کاری سخت می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

رویه کفش کار مارکو ساق کوتاه از جنس چرم گاوی بوده.که این امر علاوه بر زیبایی و مقاومت بالا.در برابر ضربه باعث می شود که پا درون این کفش عرق نکند . دلیل ورود هوا درون این کفش.بخاطر منافذ طبیعی موجود بر روی چرم بوده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش کار کاویان ساق بلند محکم و با دوام بوده و از پا در برابر آسیب ها و صدمات  احتمالی محافظت می کند.این کفش ایمنی چرم دارای وزن سبکی میباشد. کفش ایمنی کاویان دارای طراحی ارگونو کف پا و بدن میباشد و بر اثر استفاده از این کفش ایمنی فشاری بر روی زانوها و ستون فقرات ایجاد نمی شود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

کفش کار کاویان ساق کوتاهاز چرم با کیفیت و عالی تولید شده است که بسیار راحت و بدون حساسیت می باشد. استفاده، نگهداری و شست و شوی این کفش کار به علت متریال مصرف شده در آن ضد آب است. همچنین این کفش ایمنی از پاها در برابر گرما و سرما محافظت میکند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

در مشاغلی مانند آتش نشانی و یا صنعت نفت و پتروشیمی نیاز به استفاده از کفش ایمنی نسوز وجود دارد.کفش کار کاوه نمونه‌ای بسیار عالی از کفش کاراست که رویه چرم تبریز آن در برابر برخورد اشیا نوک‌تیز و سقوط آن ها مقاوم می باشد و دچار پارگی نمی شود. این کفش کاملا استاندارد تولیدشده و تأثیر منفی بر روی زانوها و ستون فقرات فرد استفاده‌کننده نمی‌گذارد. 

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش کار سبلان بسیار با کیفیت بوده و رویهی چرم محکمی دارد. این رویه چرم در برابر سوراخ و پارگی حاصل از برخورد با اشیا تیز مقاوم است. کفش ایمنی چرم تبریز در برابر سقوط اشیا از پای شخص استفاده کننده مراقبت می کند.

 کفش کار