سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

لباس کار ایران خودرواز مدلهای پرفروش لباس کار است. لباس کار ایران خودرو از جنس فیلامنت ویسکوز و پلی استر پنبه تهیه شده است که مقاومت بالایی در برابر پارگی، حرارت و سایش دارد. پلی استر مورد استفاده برای ساخت این لباس ترکیبی از 30% پلی استر 70% پنبه است. پارچه با بافت کچره با تراکم بالا و نخ چهل‌دولا برای استحکام دهی بیشتر به لباس کار دوخته شده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار یکسره دوبنده با پوشش پاها و ناحیه شکم و قفسه سینه برای مصارف عمومی و تعمیراتی مناسب است. استفاده از این نوع لباس کار در فصل های گرم پیشنهاد مناسب تری است. این لباس با جنس فیلامنت پلی استر و پنبه از مقاومت نسبی در برابر عوامل جرقه، پارگی و سوختگی برخوردار است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار کارگری به عنوان پوششی ایمن در برابر آسیب ها و آلودگی­ های محیطی عمل می کند. از این رو باید از استحکام مطلوبی برخوردار باشد. کارگر فارغ از محیطی که در آن مشغول به کار است، باید از تجهیزات ایمنی برای حفظ سلامت خود استفاده کند. لباس کار کارگری از جنس فیلامنت و پلی استر پنبه ( 70% پنبه و 30% پلی استر) ساخته شده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار خلبانی از جمله لباس های ایمن و استاندارد برای مصارف کارگاهی است. این لباس در طرح ها و سایزهای مختلف برای افراد مختلف قابل استفاده است. پارچه مورد نظر تهیه شده از الیاف فیلامنت کجراه و پلی استر پنبه است که از قیمت مناسب و مقاومت بالایی برخوردار است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار alfa   با استحکام و دوام بالایی که دارد، برای محافظت از بدن در برابر آسیب ها گزینه کاملا مناسبی است. ترکیبی از 70% فیلامنت پنبه و 30% پلی استر خواص منحصر به فردی نظیر مقاومت سایشی بالا، براقیت، عایق حرارتی، ضد جرقه، و ضد باکتری و قارچ برای لباس کار فراهم نموده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار جوشکاریساخته شده از الیاف پلی استر و کتان است که محافظت بالایی در برابر آسیب های محیطی خواهد داشت. مطابق با استاندارد بین المللیCE، جنس لباس کار جوشکاری دارای خواص ضد جرقه و عایق است. نخ مورد استفاده در دوخت لباس جوشکاری از جنس متا آرمید و نومکس است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا