سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

انواع سرعت گیر

سرعت گیرها انواع مختلفی دارند. سرعت گیر پلاستیکی، سرعت گیر لاستیکی، سرعت گیر پارکینگ، سرعت گیر جاده. قیمت سرعت گیر هم با توجه به مواد سازنده متفاوت است. خرید سرعت گیر برای هر شهر و روستایی نیاز است تا از شر دست اندازهای آسفالتی راحت شویم. فروش سرعت گیر به صورت اینترنتی از سایت های  معتبر امکان پذیر است. حالا با یک ازمایش ببینیم در صورت عبور از سرعت گیر با سرعت بالا چه اتفاقی می افتد؟

وقتی با سرعت بالا از یک سرعت گیر عبور می کنید چه اتفاقی می افتد؟

از جمله کارهایی که کانال یوتیوبی Warped Perception   انجام می‌دهد بدترین شکنجه ‌های قابل ‌تحمل توسط یک مرسدس بنز E  کلاس است. پس از عبور این سدان آلمانی از برخی از بدترین دست ‌اندازها در شیکاگو، این بار شاهد روبرو شدن سیستم تعلیق این خودرو با سرعت‌گیرهای مختلف خواهیم بود. به‌منظور فهم بهتر، دوربین ‌های کار گذاشته شده بصورت حرکت آهسته اقدام به فیلم‌برداری کرده‌اند.

پس از ذکر برخی جزئیات که به نظر می‌رسد برای خودرویی فاقد درب یا بدنه خیلی فایده ندارد، شکنجه‌های مرسدس شروع می‌شود. اولین چالش انجام شده سرعت‌گیری از جنس آسفالت است. در شهرهای کشورمان به کرات با این نوع سرعت‌گیرها روبرو شده‌ایم اما Warped Perception برخی نقاط ضعف این طراحی را نشان می‌دهد. اگر فردی در بالای سرعت‌گیر ترمز کند و البته سرعت خوبی داشته باشد بخش جلوی خودرو می‌تواند با شدت تحت‌فشار قرار گیرد؛ اما افزایش سرعت در بالای سرعت‌گیر هم باعث می‌شود سیستم تعلیق بصورت شناور از روی آن عبور کند و در واقع میزان تکان‌های سیستم تعلیق کاهش یابد.

ما انتقاداتی درباره تست بعدی داریم. معمولاً Warped Perception تست‌های خود را در مکان‌های خلوت یا حداقل در محل‌ هایی که ترافیک کمی وجود دارد انجام می‌دهد اما این بار شاهد انجام تست در پارکینگی شلوغ هستیم. مشکلی با وجود کمی هیجان در ویدئو نداریم اما نباید ایمنی افراد دیگر را به خطر انداخت. بررسی سرعت‌گی رهای کوچک در پارکینگ ‌های بزرگ هم خسته‌کننده‌ ترین بخش تست‌ها به نظر می‌رسد.

نهایتاً هم نوبت به بررسی سرعت ‌گیر های بزرگی می‌رسد که در آن کاهش شدید سرعت بدون تأثیر قابل‌توجه روی وضعیت سرنشینان نشان داده می‌شود. علیرغم تست‌های پرفشاری که مرسدس پشت سر می‌گذارد، این E کلاس هنوز هم قابل راندن بوده و این امر میزان استحکام بالای E کلاس قدیمی را نشان می‌دهد.

ضمن اینکه در برخورد با هر ناهمواری هرچقدر که کمک ها موفق به دفع تکانه ناگهانی خودرو بشوند، مشکل کمتری پیش می آید. بطور خاص یعنی هرچقدر که خود ماشین در گذر از سرعت گیر یا ناهمواری، بالا و پایین شود، نشانه تلاش کمک ها برای دفع ضربه است. اما هرجا به خاطر سرعت بالا یا ترمزهای ناگهانی، کمک ها موفق به مهار ناهمواری نشوند، ضربه به خودرو منتقل میشود.

پیشنهاد می شود در سرعت گیرهای آسفالتی مخصوصا، ترمز نگرفتن را به ترمز لحظه آخری ترجیح دهید. اما در هر 2 صورت حداقل رینگ و لاستیک شما بخاطر ضربه ناگهانی دچارمشکل میشوند که بستگی به کیفیت رینگ و لاستیک می تواند شکا را به دردسر بیندازد.

خصوصا در مورد سرعت گیرهای ‌پلاستیکی که لاستیک خودرو در لحظه برخورد در سرعت بالا تا روی رینگ جمع میشود و به رینگ هم ضربه محکمی میزند. یعنی علاوه بر اینکه خود بنز با وجود رانندگی پرفشار از پسش برآمد، از دست رینگهای مرسدس نیز بر می آید.

قیمت انواع سرعت گیر

ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی از جمله سرعتگیر هستند. این برند علاوه بر تولید نصب و تعمیر محصولات را نیز عهده دار می شود. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی درباره قیمت و نوع سرعتگیر مناسب دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا