سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

لباس کار کارگری

یکی از مشاغلی که همواره به لباس ایمنی نیاز دارد، شغل کارگری است. به همین سبب نیز بیشتری حجم محصولات تولیدی های تجهیزات ایمنی، به لباس کار کارگری اختصاص دارد. این محصول یکی از ساده ترین انواع لباس ایمنی است. بسته به نوع کاری که دارید م توانید لباس کار خود را در انواع کاپشن شلوار، یکسره و دوبنده تهیه کنید. اگر برای محیط کار خود به دنبال یک لباس کار ارزان می گردید، می توانید این لباس ایمنی کارگری را تهیه نمایید. سبک بودن و طراحی خاص این محصول باعث شده تا کارگر حین کار، آزادی عمل بالایی داشته باشد.

در تهیه این لباس معمولاً از ترکیب پلی استر و پنبه استفاده می شود. به همین دلیل نیز بسیار سبک است و از عرق کردن کارگران، حین کار جلوگیری می کند. این لباس برای آن دسته از افرادی که در شغل های سبک و بی‌ خطر فعالیت دارند، بهترین گزینه است. اما اگر مشغول به انجام کاری سنگین هستید می توانید انواع لباس کار کارگری با جنس فلامینت کجراه تهیه کنید. قیمت لباس کار کارگری با این پارچه، کمی بالاتر است. زیرا متریال به کار رفته در تهیه آن، دارای مقاومت بالایی است و می تواند بدن کارگر را در مقابل حرارت، مواد شیمیایی و ... محافظت کند.

چنانچه در مشاغلی نظیر لوله کشی فعالیت داشته باشید، انواع لباس کار کارگری دوبنده، گزینه مناسب تری برای شما می باشد. زیرا پارچه ای که در این محصول به کار رفته است به صورت ضد آب است و نوع طراحی آن، مانع از تحرک شما نخواهد شد. چنانچه قصد خرید لباس کار کارگری دارید، به سایت فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید. این مرکز به عنوان تولید کننده و عرضه کننده انواع لباس ایمنی، آنها را با قیمت مناسب به فروش می رساند. برای انتخاب لباسی مناسب با محیط کار خود، می توانید با کارشناسان فروش ما در این مجموعه تماس بگیرید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا