سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایمن ترافیک کالا

 

محل بازی مناسب برای بازی کودکان  در خانه و مهد

در مکان های عمومی نظیر پارک ها، انواع تاب سرسره اعم از فلزی و پلاستیکی و ... وجود دارند. هر کدام از این محصولات با توجه به سایزی که دارند برای استفاده سنین مختلف مناسب می باشند.

خرید تاب سرسره پلاستیکی برای استفاده در مهد کودک ها، منازل، مجتمع های مسکونی و ... که کودکان بتوانند به راحتی با آنها بازی کنند، انتخاب مناسبی است. تاب سرسره فلزی بیشتر برای نوجوانان و افراد بزرگسال مناسب است. زیرا قابلیت تحمل وزن بالا را دارد و از استحکام قابل قبولی برخوردار می باشد. قیمت تاب سرسره پلاستیکی و انواع دیگر تاب سرسره بر اساس متریال مورد استفاده در ساخت آنها و سایز این محصولات، تعیین می شود. اما توصیه می شود در خرید تاب سرسره کودک و یا سنین دیگر، بیشترین تمرکز بر روی تناسب محصول با سن افراد و مکان مورد استفاده باشد و قیمت آن در اولویت قرار نگیرد. در ادامه به ویژگی های محل بازی کودک و نیاز های کودک برای زمان بازی می پردازیم.

ایجاد پروژکتور و پرده نمایش از ویژگی اتاق بازی کودک

کودکان و به خصوص نوجوانان علاقه خاصی به سینما رفتن به خصوص تماشای  فیلم‌های محبوبشان را دارند و این روزها با توجه به محدودیت در تردد به بیرون از خانه و رفتن به سینما شما می‌توانید با قرار دادن یک پروژکتور و یک کاناپه روبروی آن و قرار دادن کمی خوراکی دلخواه دلبندتان در دکوراسیون اتاق بازی کودک و حتی دسته‌های بازی او را تا حد زیادی سرگرم کنید. البته گذشت زمان را از یاد نبرید و مراقب چشم‌های کودک عزیزتان باشید .

دور انداختن وسایل اضافی از از ویژگی اتاق بازی کودک

یکی از اصلی‌ترین اصول طراحی اتاق بازی کودکان خلوت بودن دکوراسیون اتاق بازی کودکان است که برای جلوگیری از شلوغ شدن و در هم ریختگی اتاق بازی کودکان دلبند خود هر چند وقت یک بار بهتر است آن دسته از بازی‌هایی را که دیگر مناسب سن فرزند شما نیستند و دیگر با آنها بازی نمی‌کند را به افرادی که به آنها نیاز دارند هدیه دهید.

اگر فرزند شما به مدت 6 ماه با وسیله‌ای بازی نکرد آن را مانند لباس‌های اضافی به کودکان نیازمند ببخشید. برای امتحان می‌توانید آن اسباب بازی را برای مدتی در جایی نگهداری کنید و اگر مدتی کودکتان سراغ آن را نگرفت آن را از گردونه وسایل بازی کودک دلبندتان خارج کنید.

رنگ‌ها و زمینه از ویژگی اتاق بازی کودک

اغلب کودکان در هر دوره‌ای از زندگی خود به یک کارتون یا شخصیت کارتونی یا رنگ‌هایی خاص علاقمند می‌شوند اما این علاقه بسیار سریع تغییر می‌کند و نمی‌توان برای دکوراسیون اتاق بازی کودک روی آنها خیلی حساب باز کرد.

اگر در خانه بازی بیرون از منزل خود هم دیده باشید از زمینه‌های متنوع و رنگ‌های مختلفی برای دکوراسیون اتاق بازی کودک استفاده می‌شود بنابراین به جای تمرکز روی یک رنگ یا یک زمینه و کارتون خاص بهتر است به سراغ رنگ‌ها و استیکرهایی بروید که به راحتی هم از دیوار جدا می‌شوند و قابلیت تغییر دارند.

اگر کودک شما به رنگ خاصی علاقه زیادی دارد یک دیوار را برای این کار اختصاص دهید تا در صورت تغییر ذائقه بتوانید رنگ همان یک دیوار را تغییر دهید نه کل اتاق بازی کودک.

خرید تاب سرسره پلاستیکی

ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشگاه های عرضه کننده انواع تاب سرسره کودک و دیگر تجهیزات بازی کودکان، محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران ارائه می کند. به منظور انتخاب بهترین تاب سرسره، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش این مرکز بهرمند شوید.در صورت نیاز به دریافت مشاوره درباره خرید تاب سرسره پلاستیکی و نحوه نصب آن می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 تاب سرسره